Vegard_Haug Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det ser ut til at også den legendarisk gitaristen Jimi Hendrix får eget Guitar Hero-spill. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Synes det holder at vi får sanger fra han, på de forskjellige Guitar Heroene, trenger ikke en med bare han. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skulle gjerne likt et eget Guitar Hero-spill med kun Hendrix-sanger Det hadde for min del blitt det mest interessante Guitar Hero-spiller til nå! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Oi oi, mulig jeg må vurdere å kjøpe dette dersom det er sant! Hvem bedre hadde fortjent et eget Hero spill enn selveste kongen av guitar? Blir spennende! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har aldri vurdert å kjøpe Aerosmith-pakka. Litt usikker på om jeg skal kjøpe en Metallica-pakke. Men Hendrix? OH HELLS YEAH! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det noen som har salgstall for Guitar Hero: Aerosmith? Jeg innbiller meg at det solgte ganske dårlig sammenlignet med Guitar Hero 3. I såfall blir det interessant å se hvor mange ganger de prøver seg på denne salgsmodellen, og om de evt. velger å gi ut flere album til Guitar Hero: World Tour i steden for. Personlig foretrekker jeg at flere låter kommer som nedlastbart innhold i steden for i et nytt spill. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skulle ha vært den første til å kjøpe GH: Hendrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg