FrankJ Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Heisann, Jeg har følgende oppsett: Asus A7V MoBo Amd Duron 800Mhz 256MB RAM Creative GeForce GTS 2 m/32MB RAM 15Gig HD Windows 98 2nd Ed. Siste versjon av DirectX Vel det har seg slik at jeg formaterte maskinen her om dage, installerte "plain" Win98 se. Lasta ned de siste driverene for DirectX og samt installerte orginal driverene til Grafikk kortet mitt. Den store spilleren som jeg har blidt i de siste ukene, så har jeg blidt forelsket it Unreal Torunament, elsker den grafikken som er i det spillet. Jeg trodde jeg hadde et grait oppsett av maskin vare, med tanke på at UT ikke er det aller aller siste innen spill, så jeg var kjempe sikker på at jeg skulle ha "store tall" i UT playdemo 1, jeg hadde sett for meg en FrameRate på 60FPS eller noe slikt. Men det viste seg at jeg tok helt feil. Det jeg fant ut var at jeg hadde i snitt ca 25-30FPS gjennom alle brettene. Jeg syntes det var merkelig lite. Så jeg lasta ned Detona driveren til Nvidia isteden for orginal driverene til Creative, samt at jeg forandred Rendrings motoren fra D3D til OpenGL. Dette viste seg å gi meg helt utrolig 120FPS, men dette på beskostning av den utrolige grafikken i D3D som bare er skjønnt å se på. Grafikken i OpenGL er litt firkantet, men jeg foretrekker dette fremfor at det går seint. Jeg kan også nevne at når jeg hadde oppsette i UT til å være D3D, så var det ikke noe forskjell om jeg spilte på min 300MHZ Amd maskin eller om jeg spiller på denne nye maskinen min. Dette er litt frustrerende, men jeg har lært å leve med det, men jeg konne godt tenke meg å gå tilbake til D3d igjen, siden jeg har mange venner som har 50-70FPS i UT, og dette er selv på maskiner som er nede i 700MhZ. Så er det noen der ute som kan hjelpe meg? Bruker du D3D, og har god FrameRate i UT, vær så snill hjelp meg, si meg hva jeg skal gjøre... MvH Frank J.M.Andersen Norway Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Har du installert 4-in-1 driverne fra VIA? Lenke til kommentar
fIxx3r Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Jeg har et ceative geforce 2 gts og bruker de nyeste creative driver: pga av at disse støtter muligheten til å slå av vertical sync, fastwrite, agp4x og sideband acces, og for å ikke glemme muligheten til å sette HZ i alle oppløsninger... i UT har jeg 157 fps i gjennomsnitt på deck16 med 2 bot'er.. noe som jeg syns er veldig bra, jeg har ikke klokket kortet heller... Prøvde å bruke nvidia sine, men likte ikke disse... Prøv creative sine på http://www.3dblaster.com og last ned via's 4in1 32v drivere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 Jeg har ett Creative Geforce 2 Mx 32 DDR Mb ram. jeg prøvde UT på d3d driverene, men det blei bære dritt, så switchet jeg over til OpenGl (trur jeg d va) da blei d heilt konge Har de nyeste driverene fra Nvidia, finn faen ingen på 3dblaster.com. Men nå sliter jeg med å save på UT, har hentet det fra en kamerat, som jeg siden har lagt på cd, for så å legge det inn igjen.. altså ikkje inst. nån som har ett svar på probleme ? Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har ett Creative Geforce 2 Mx 32 DDR Mb ram. jeg prøvde UT på d3d driverene, men det blei bære dritt, så switchet jeg over til OpenGl (trur jeg d va) da blei d heilt konge Har de nyeste driverene fra Nvidia, finn faen ingen på 3dblaster.com. Men nå sliter jeg med å save på UT, har hentet det fra en kamerat, som jeg siden har lagt på cd, for så å legge det inn igjen.. altså ikkje inst. nån som har ett svar på probleme ? Har akkurat samme skjermkort, bare installer de nyeste driverne fra Nvidia så funker det fjell Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kødder du? Bumpa du en 11 år gammel tråd? Og har du faktisk ett sånt skjermkort? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Halla, jeg bare fant en UT tråd for å spørre om noe. Noen som vet hvordan man får Shock Rifle only i lan game? Er det en command man må skrive eller noe? Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Halla, jeg bare fant en UT tråd for å spørre om noe. Noen som vet hvordan man får Shock Rifle only i lan game? Er det en command man må skrive eller noe? det du leter etter heter instagib Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Halla, jeg bare fant en UT tråd for å spørre om noe. Noen som vet hvordan man får Shock Rifle only i lan game? Er det en command man må skrive eller noe? det du leter etter heter instagib Laster ned en mod da eller? finner ikke noe konkret når jeg googler. Endret 6. april 2012 av Gjest Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Laster ned en mod da eller? finner ikke noe konkret når jeg googler. instagib følger med spillet husker ikke hvordan man startet instagib,har ikke spilt ut siden 2003 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har ett Creative Geforce 2 Mx 32 DDR Mb ram. jeg prøvde UT på d3d driverene, men det blei bære dritt, så switchet jeg over til OpenGl (trur jeg d va) da blei d heilt konge Har de nyeste driverene fra Nvidia, finn faen ingen på 3dblaster.com. Men nå sliter jeg med å save på UT, har hentet det fra en kamerat, som jeg siden har lagt på cd, for så å legge det inn igjen.. altså ikkje inst. nån som har ett svar på probleme ? Har akkurat samme skjermkort, bare installer de nyeste driverne fra Nvidia så funker det fjell Obligatorisk: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå