Simmern Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei! Jeg ser på mulighetene for å investere i en reflektor. I den forbindelse lurer jeg på om folk har noen erfaringer hva gjelder merke, størrelse og lignende? Ser for meg at jeg kommer til å bruke den mest utendørs. Har hørt en del bra om Lastolite, men sier ikke nei takk til andre forslag. Takker for svar Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dette er en smule vanskelig, for det finnes så mange. Ikke kjøpt det billigste, disse ryr søvlflak, ikke kjøpt de dyreste, de trenger du ikke. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei, Hva slags størrelse har du tenkt på? vil anbefale deg å gå litt opp i størrelse (altså ikke velg en av de aller minste), og ikke kjøp noe billig ræl. Lastolite lager bra saker. I studio jeg jobber i bruker vi denne reflektoren. Den er veldig god vil jeg si. "Gold-siden" gir et utrolig fint og varmt lys, og er du nære nok modell får du også catchlight uten å trenge å bruke blitz. Den andre siden - sølv - fungerer fint når det er litt mindre sol å gå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå