EinarEriksen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Disse ørepluggene er nesten helt perfekte. Les mer Lenke til kommentar
basip Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så slett ikke dumme ut! Er minijack pluggen av en slik fasong at man kan bruke dem med 1. gen iPhone? *ebay neste* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så slett ikke dumme ut! Er minijack pluggen av en slik fasong at man kan bruke dem med 1. gen iPhone?Tror ikke det skal være så stort problem Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så ikke så dumme ut disse nei! Når og hvor vil disse komme ut i butikkene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så ikke så dumme ut disse nei! Når og hvor vil disse komme ut i butikkene? godt spm....ikke hjemmesidene til produsenten sa noe... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Syntes ikke så mye om denne testen.. Dere skrev veldig mye om en ganske standard IEM-design, og hvor mye den isolerer osv., men veldig lite om lyden.. Gjerne dratt noen flere sammenlikninger. Hvordan står disse imot f eks. et standard Sony IEM-par til 350kr? Dere burde kanskje testet dem opp mot Head-Direct RE2, koster 100$ fra produsenten, og jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar
steoh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hadde vært interessant å sammenligne disse med et par sony ericsson-plugger ja Lenke til kommentar
emre5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så slett ikke dumme ut! Er minijack pluggen av en slik fasong at man kan bruke dem med 1. gen iPhone? *ebay neste* Ja, ifølge Amazon så er de det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Syntes ikke så mye om denne testen..Dere skrev veldig mye om en ganske standard IEM-design, og hvor mye den isolerer osv., men veldig lite om lyden.. Gjerne dratt noen flere sammenlikninger. Hvordan står disse imot f eks. et standard Sony IEM-par til 350kr? Dere burde kanskje testet dem opp mot Head-Direct RE2, koster 100$ fra produsenten, og jeg er kjempefornøyd Nå har vel ikke Amobil spesialisert seg på hodetelefoner, så det er sikkert grenser for hvor avanserte de kan bli i anmeldelsene. Lenke til kommentar
CallMeBuddha Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så ikke så dumme ut disse nei! Når og hvor vil disse komme ut i butikkene? godt spm....ikke hjemmesidene til produsenten sa noe... Megastorehar desse pluggane til sals, som bestillingsvare, med antatt leveringstid 7-10 dagar. Pris 449kr. Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som vet hvordan er disse i forhold til ATH-CK9? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvordan er de sammenlignet med mine Sennheiser CX300? Eventuelt hvordan er de oppimot CX400 og CX500? Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hm, lurer på hvordan bassen er sammenlignet med Creative EP630. Sistnevnte har god bass, men desverre mistet jeg lyden på disse ørepluggene i helgen, så nå er jeg på jakt etter nye. Uansett, hører på musikk med en del bass, ikke nødvendigvis "høy" bass, men mye. På EP630 var det ingen problemer med at lyden begynte å skurre uansett hva slags musikk jeg hørte på. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 JimShorts: Ta en titt på Ultimate Ears Super Fi. 5 EB, IEM's som har en shitload med bass. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Correct me if I'm wrong, men er ikke IEM forskjellig fra earbuds/in-ear headphones? IEMs er jo ofte tilpasset den enkelte brukers øregang og brukes av lydteknikere og artister, mens earbuds er ørepropper for 'mannen i gata'. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 In ear monitor. Det betyr ikke at det er formet til øregangen din eller noe, det er en lydmonitor, en høyttaler. Inni øret. IEM. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 In ear monitor. Det betyr ikke at det er formet til øregangen din eller noe, det er en lydmonitor, en høyttaler. Inni øret. IEM. Lette det opp på wikipedia, men disse to artiklene er litt motstridende: http://en.wikipedia.org/wiki/In_ear_monitors http://en.wikipedia.org/wiki/Canalphones#Canalphones Den første snakker om teknisk utstyr for artister og lydteknikere, mens den andre bruker canalphones og IEM om hverandre som om det var den samme greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg