Tim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg prøver å kjøre speedometer testen på hw.no men får opp at jeg er bak brannmur eller at port 4444 må være åpen både for udp og tcp. Jeg har denne porten åpen på routeren (gjør dette nesten hver dag for spill og applications etc..). Det fungerer å sjekke nedlastingen, men ikke opplasting. Noen som har tips? Windows brannmur eller andre er selvfølgelig slått av Endret 18. september 2008 av Tim Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har også fått den meldingen tidligere. Nå er alt OK her og det er ingen forskjell på om 4444 er åpen eller lukket i router. Vet ikke om det kan være cache i nettleser som inneholder grums eller hva som er årsaken. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 bruk heller www.speedtest.net klarer ca 50mbit på testene, men har du linjehastighet over det ville jeg heller ha prøvd noe annet.. (FTP..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå