Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Mus til besvær (kuttet ut å virke)

Anbefalte innlegg

Hei,

FIkk ett rart lite snodig problem nå etter en liten reboot. (skulle bare flytte på maskinen til ett annet rom, så satte jeg musen inn i en annen USB port enn den stod i tror jeg, dette har ikek vært noe problem før på andre maskiner jeg har)

Musen kutter ut å virke, det gjelder forsåvidt alle musene jeg har her, selv helt nye så tror ikke det er noe med selve musene. (USB Mouse Support i Bios er enabled, har og prøvd med disabled men til ingen nytte)

Dette skjer;

Stapper USB musekabelen i en ledig USB port bak på hovedkortet, XP "tenker litt" så virker den, men i det den bobblen nede ved klikka kommer å forteller meg at alt er OK så kutter musen ut, til tross for at det fremdeles lyser i den som den gjør da den vanligvis hadde virket.

Tror derfor det er noe galt med selve Windows XP (SP3) 's Muse-System, har forøvrig ESET Smart Security slik at man er noe beskyttet imot alt som er harmfult ute på nett.

Har noen noen tips jeg kan prøve før jeg reinstallerer? (hvilket er uhyre morsomt :p)

Håper på svar og eventuelt en lettvinn løsning.

Edit: Prøver en 54.1mb logitech musedriver nå... (herregud for en størrelse på en musedriver)

Edit2: Musedriveren hjalp, litt rart med tanke på den innebygde driveren i XP har funket så lange som den har gjort, men pyttpytt...

Endret av Shadow_iX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...