EC Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ta ut strømkabelen. Flytt jumper som resetter BIOS og la den stå slik 5-10 sekunder. Flytt tilbake, koble til strøm og start opp. Funker det ikke, gjør du nøyaktiv det samme, men tar ut batteriet før du flytter jumper. Etter at du har tatt flyttet jumperen tilbake til utgangspunktet, monterer du batteriet. Dette _skal_ fungere - hvis ikke er det bare å gjøre _eksakt_ slik det står i manualen. Lenke til kommentar
Tellos Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 noen som har klokket en p4 1.6?? HJELP Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Eller bare ta ut batteriet og vent noen timer.... Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det kan være nForce syndomet. Se på denne linken her. http://www.nforcershq.com/modules.php?name...article&sid=340 Og denne. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...a1ad6e589b Jeg har gjort akurat dette.... Lenke til kommentar
njub Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 funker fortsatt ikke,men tester å ta ut bios batteriet Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det du må prøve og gjøre er å få fsb'en ned på 100mhz igjen. Har du en gammel prosessor en duron eller noe sånt som er på 100mhz fsb så kan den løse det opp. Men tror ikke det er så mange av dem, de fleste er vel på 133mhz... Lenke til kommentar
davidhaa Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 testa du å ta ut batteriet og sette det i igjen??? PS! du må ikkje starte maskina uten batteriet i. Lenke til kommentar
njub Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 lille pipet som er vanelig kommer ikke under oppstart ingen signaler til skjerm pcen står bare og jobber som vanlig,gjort eksakt som det står i manualen testa det en 10 ganger så tok jeg ut batteriet i 3 timer funka heller ikke ... Lenke til kommentar
njub Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Ta ut strømkabelen. Flytt jumper som resetter BIOS og la den stå slik 5-10 sekunder. Flytt tilbake, koble til strøm og start opp. Funker det ikke, gjør du nøyaktiv det samme, men tar ut batteriet før du flytter jumper. Etter at du har tatt flyttet jumperen tilbake til utgangspunktet, monterer du batteriet. Dette _skal_ fungere - hvis ikke er det bare å gjøre _eksakt_ slik det står i manualen. prøvd atter og atter engang men intet lykkelig resultat.. Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg hadde det problemet for ikke så lenge siden... jeg lot bare pc'en stå en stund, før jeg startet den igjen... funka ikke første gang... skrudee av strømmen, skrudde på strømmen, startet maskina, men skjemen viste ikke noe bilde... gjorde dette noen ganger, og den starta til slutt. har ikke samme hk som deg, men man kan jo håpe Lenke til kommentar
njub Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 prøvd det og alle andre forslag her men ingenting hjelper.skjermen vill ikke tenne Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hold inn "Insert" når du booter. Jeg tror ikke BIOS'en hans er død, det skjer når du har endret mye i BIOS på en gang. Det der virker som det bare er en liten fsb overklokking som en av komponentene hans ikke tåler. Men å resette CMOS skal hjelpe ja. Du kan evnt ta ut batteriet, la det være ute i ca 1 min så sette det tilbake igjen. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Tenker vi fortsetter i denne tråden, jeg. Holder med en tråd! Denne stenges pga. dobbeltposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg