Gloryhoundz Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) som emne tittelen sier, så har jeg fått tilbub og kjøpe en 1,5 år gammel Canon 70-200mm F/2.8L USM, for 6700kr, jeg lurer da på om dette er et godt kjøp, Objektivet er Strøkent og ikke noe bruksslitasje eller skader / lignende, orginal ekse følger med + solblender og veske, + Kviterring og garantibevis, ? Er dette et godt kjøpe av meg hvis jeg takker ja ? Noen grunn til og prute ? Endret 18. september 2008 av Gloryhoundz Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg syns ikke det virka som noen dum pris. De koster jo nesten 10000 nye fortsatt, og du har over 3 år igjen på reklamasjonsretten hvis det skulle skje noe. Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) ser ut som jeg takker ja til dette tilbudet, skal vist være et veldig godt objektiv, så noen som har noen positive ting om den så sleng ut Endret 18. september 2008 av Gloryhoundz Lenke til kommentar
DHM Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjøpte dette objektivet for rundt en måned siden, nytt, og har ikke hatt noen problemer med det, det beste objektivet jeg har vært ute for kan du si Det er sylskarpt på største blender på alle brennvidder. Eneste bieffekten fra dette objektivet er at du blir veldig beglodd i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå