Gå til innhold

MSI Wind U90/U100 - Tips, triks og erfaringer


Blippblopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2bb1..

 

Jeg ser tilbake i tråden at du har fiksa litt på MSNn din..

Jeg har lasta ned a-patch programmet som gjør det, men hva skal jeg velge av:

-Patch messanger

-Restore messanger

-Check for update

-Language

 

Og så krever programmet at men hensviser til en mappe.. hva skal jeg velge der?

 

 

Takk

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
Mappa er vel C:\Program Files\Windows Live\Messenger...

 

 

Og her er et ålreit bilde av batteriet og litt strl.

post-24947-1223839605_thumb.jpg

 

Windows Live Messenger lå ikke i programfiler... merkelig.

Den ligger den på den stasjonære PCn.. så jeg laster ned WLM på nytt

 

Takk for bilde. ...Det batteriet var dessverre satans stygt, og større enn en velvoksen gnu.. Faan:/

Lenke til kommentar

Hmm..

Min Wind har begynt å oppføre seg litt rart!

 

Når jeg skrur den på fungerer alt som det skal, men når jeg setter den i sovermodus, altså når jeg tar ned skjemen, og så "vekker" den fra sovemodus/hvilemodus, DA begynner den å oppføre seg rart. Jeg vet ikke om dette har noe med overklokkingen å gjøre. Dette skjer selv når den ikke gjører turbo mode, altså overklokka!

 

Problemet er at FN tastene slutter å virke. eller Kun noen.

F2 - F3 funker fint men justering av lysstyrke funker ikke. Mute funksjonen funker. IKKE sovemodus. Overklokk knappen funker...

Og akkuratt nå ser det ut som om det har klikka enda mer. Når jeg trekker ut strømkabelen står det fortsatt at den er koblet til. Nei.. der registrerte den det.. over 1 min senere!

Lysstyrken har ikke gått ned etter at jeg har trokket ut kabelen! Nå funker ikke sovemodus!

Nede i hjørnet på skjermen kommer den lydstyrke "runningen" opp, og den går ikke vekk, den bare er der på skjermen! plagsomt! og når jeg skrur lyden opp og ned beveger det seg ikke på den. Eller det tar kanskje 1 eller 2 min før den registrerer det. og når jeg stiller på lyden igjen tar det like lang tid! men den går alikavell ikke vekk!

 

Det er flere ting jeg kan purre på men nå vet dere sirka hvordan min oppfører seg etter at jeg har latt den står i hvilemodus 1 gang! så nå skrur jeg den av og på.. så får jeg se hvordan det går... BTW, nå bruker den tusen år på å skru seg av! bakgrunnsbildet er der, men det skjer ikke noe.. eller jeg ser at maskina jobber men...? Oi der kom "slå av datamaskinen" vinduet...

 

 

Noen som opplever liknende?

Er det PGA overklokkinga? skal jeg skru ned til 15%? kanskje?

 

Utrolig iriterende!

 

Takk

Lenke til kommentar
Ja, den bios 1.08 virker litt bugga, tihii :blush:

 

Noen som har prøvd å flashe tilbake til 1.06/1.07? :tease:

 

Er du heller ikke fornøyd? Vil du tilbake? Hvilken versjon av bios var på PCen da jeg fikk den?

 

Hvis vi flasher tilbake.. da blir det ikke noe overclock?

 

 

BTW..

Jeg fant ut av at den funker helt perfekt når jeg har skrudd den på, MEN hvis jeg tar den skjermen slik at den går i hvilemodus, og så "skrur den på" igjen.. DA er det meget bugget!

Les 2 poster opp så ser du hva jeg mener med bugga!

Så.. jeg får vel bare slutte å bruke hvilemodus da.. ?

 

2bb1.. Gidder du å teste det på den wind? se om din blir bugga etter den har vært i hvilemodus.

 

Takk

Lenke til kommentar

For meg betyr det økte grafikkminnet samt overklokkingen mer enn de småbuggsene :)

 

Ja, jeg og sikkert alle andre opplevere de samme buggene som deg bfplayer.

 

Det mest plagsomme er lysstyrken, for den får man jo ikke stilt raskt fra andre plasser. Lyden er ikke noe problem, for den får man jo stilt på over alt :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...