Christofferaa Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg fikk just mail fra PS.no om nye MSI Wind produkter. Det er noen slags beskyttelsesgreier med "flott" design. Personlig likte jeg de ikke. Men.. http://www.ps.no/ArtLst.aspx?s=skin*wind Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Enkel BIOS oppdatering i windows for BIOS 1.0A og 1.09 .... Er ikke testet i Vista så vet ikke om det fungerer der, men full støtte for XP og alle under FLASH.zip Lenke til kommentar
Backflipp Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Noen som har oppdatert til bios 1.0a, 2008-12-10,?Hvordan fungerer denne? OC? Oppdaterte nettopp til 1.0a fra 1.06. Det gikk helt fint. Har ikke merket nå ytelsesforsjell enda bortsett fra skjermkortet, der har jeg fått 224mb ram Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 hvis du nå går inn i BIOS kan du velge om dn skal overkloke til 4, 8, 12 og 24% eller noe sånt ved bruk av strømsparingsfunksjonen med AC koblet til Lenke til kommentar
Murmur Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Det kunne man jo i forrige versjon (1.09?) også... Hva er nytt fra den? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Det kunne man jo i forrige versjon (1.09?) også... Hva er nytt fra den? 1. Fixed auto into S4 issue.2. DOC percentage item add warning message in setup menu. 3. Update EC file. Om det trengs kan jeg prøve å skaffe Vista støtte til updateren jeg har lagt ut og gjøre så den støtter alle BIOS som kommer etterhvert. Kanskje ikke noe stor vits å oppdatere med mindre du har hatt problemer med 1 av de 3 punktene, men når det er så enkelt og kun tar 2-5min. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Hva vil punkt 1 si? "Fixed auto into S4 issue"? Punkt 2 har jeg ikke brukt for, og punkt 3 vet jeg ikke va er Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som har lekt seg med windows 7 på den herlige winden eller? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som har lekt seg med windows 7 på den herlige winden eller? Jeg installerte den i går kveld. Jeg laget en bootbar minnepinne og la inn innholdet i iso fila på den. Bootet opp og installerte og har nå dualbooting med XP og Win7. Jeg har en standard Wind med 1GB minne, og ytelsen er upåklagelig. Gikk inn på Windows Update med kabel, og den fant driver til det trådløse kortet. Nå virker alt så vidt jeg kan se. Veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Tjoho, endelig fått laget bootable usb av U3 cruizer minnepenna mi. Blir spennende med win 7 på winden! Stay tuned for updates EDIT Darn, den minnepenna hadde kurrupt iso image. Here we go again! Endret 12. januar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Tjoho, endelig fått laget bootable usb av U3 cruizer minnepenna mi. Blir spennende med win 7 på winden! Stay tuned for updates EDIT Darn, den minnepenna hadde kurrupt iso image. Here we go again! Man trenger ikke å ha en bootbar minnepenn, Det jeg gjorde var at jeg opprettet en ny partisjon på 20Gb og tilordnet den stasjon W:\ Pakket ut iso fila til en mappe og kopierte den til minnepennen. (muligens man ikke trenger og kopiere den over til minnepennen) Kjørte installasjonen derfra, og valgte custom install og installerte den til W. Og voila... windows 7 på wind'en. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Nice! Takk for tipset. Da har jeg et koselig prosjekt idag søndag. Bra tenking! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Du trenger vel egentlig ikke å flytte installasjonen til en minnepenn? (Hint: prosjekt for deg PaulKemp ). Skal vel være nok å kjøre den fra en annen OS-partisjon enn den du skal installere Win7 på. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hei igjen! "Installing windows..." Herlig. Uansett, jeg måtte pakke ut iso fila fra den stasjonære. Det lå ikke på winden. Da måtte jeg legge det inn på minnepenna uansett. Men jeg kunne jo som du sier, bare kjørt setup fila fra vista. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Da er vi igang! Kan anbefales. Virkelig smertefri installasjon av alle drivere, kun wlan som ikke virket out of the box(?). Har også mistet 1 gb ram et sted under installasjonen. Får håpe den dukker opp igjen. edit: det gjorde den etter en reboot. Endret 19. januar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jepp eneste wlan-driveren som man må knote til ved hjelp av en internettkabel (evt. driver på minnepenn). Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jepp eneste wlan-driveren som man må knote til ved hjelp av en internettkabel (evt. driver på minnepenn). Jeg henta driveren som jeg hadde på xp-installasjonen på C-driven. Gikk smertefritt. Endret 19. januar 2009 av ElctriX Lenke til kommentar
Manet Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hei folk! Jeg fikk 6-cell batteriet i posten for et par dager siden, og har testet hvor lenge det kan vare. Har funnet ut at det lengste det varer er 3 t og 40 min ca. Det synes jeg er en alt for dårlig forbedring for en tusing! Hvor mye skal jeg forvente av dette batteriet? Vil BIOS oppdatering fikse det? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Bios-oppdatering vil neppe gi deg noe lengre batteritid. Hvilket batteri har du kjøpt? Det fra Lion/Mugen? Endret 26. januar 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hei folk! Jeg fikk 6-cell batteriet i posten for et par dager siden, og har testet hvor lenge det kan vare. Har funnet ut at det lengste det varer er 3 t og 40 min ca. Det synes jeg er en alt for dårlig forbedring for en tusing! Hvor mye skal jeg forvente av dette batteriet? Vil BIOS oppdatering fikse det? Du får 9-cell som varer minst ett par-tre timer mer enn det for 500-700 spenn på ebay ved normal bruk av PCen. Jeg har det selv. 6-cell varer ikke lengre enn det du oppgir. Hvorfor du kjøper 6-cell til den prisen er for meg en gåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå