Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

MSI Wind U90/U100 - Tips, triks og erfaringer

Blippblopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kunne man jo i forrige versjon (1.09?) også... Hva er nytt fra den?
1. Fixed auto into S4 issue.

2. DOC percentage item add warning message in setup menu.

3. Update EC file.

Om det trengs kan jeg prøve å skaffe Vista støtte til updateren jeg har lagt ut og gjøre så den støtter alle BIOS som kommer etterhvert.

Kanskje ikke noe stor vits å oppdatere med mindre du har hatt problemer med 1 av de 3 punktene, men når det er så enkelt og kun tar 2-5min.

Lenke til kommentar
Noen som har lekt seg med windows 7 på den herlige winden eller?

Jeg installerte den i går kveld. Jeg laget en bootbar minnepinne og la inn innholdet i iso fila på den. Bootet opp og installerte og har nå dualbooting med XP og Win7.

Jeg har en standard Wind med 1GB minne, og ytelsen er upåklagelig. Gikk inn på Windows Update med kabel, og den fant driver til det trådløse kortet. Nå virker alt så vidt jeg kan se. Veldig fornøyd så langt.

Lenke til kommentar
Tjoho, endelig fått laget bootable usb av U3 cruizer minnepenna mi. Blir spennende med win 7 på winden! Stay tuned for updates :)

EDIT Darn, den minnepenna hadde kurrupt iso image. Here we go again!

Man trenger ikke å ha en bootbar minnepenn,

Det jeg gjorde var at jeg opprettet en ny partisjon på 20Gb og tilordnet den stasjon W:\

Pakket ut iso fila til en mappe og kopierte den til minnepennen. (muligens man ikke trenger og kopiere den over til minnepennen)

Kjørte installasjonen derfra, og valgte custom install og installerte den til W. Og voila... windows 7 på wind'en.

Lenke til kommentar

Da er vi igang! Kan anbefales. Virkelig smertefri installasjon av alle drivere, kun wlan som ikke virket out of the box(?).

Har også mistet 1 gb ram et sted under installasjonen. Får håpe den dukker opp igjen.

edit: det gjorde den etter en reboot.

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Hei folk!

Jeg fikk 6-cell batteriet i posten for et par dager siden, og har testet hvor lenge det kan vare. Har funnet ut at det lengste det varer er 3 t og 40 min ca. Det synes jeg er en alt for dårlig forbedring for en tusing! Hvor mye skal jeg forvente av dette batteriet? Vil BIOS oppdatering fikse det?

Lenke til kommentar
Hei folk!

Jeg fikk 6-cell batteriet i posten for et par dager siden, og har testet hvor lenge det kan vare. Har funnet ut at det lengste det varer er 3 t og 40 min ca. Det synes jeg er en alt for dårlig forbedring for en tusing! Hvor mye skal jeg forvente av dette batteriet? Vil BIOS oppdatering fikse det?

Du får 9-cell som varer minst ett par-tre timer mer enn det for 500-700 spenn på ebay ved normal bruk av PCen. Jeg har det selv. 6-cell varer ikke lengre enn det du oppgir. Hvorfor du kjøper 6-cell til den prisen er for meg en gåte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...