2bb1 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 1. Ja. 2. Nei, GI MEG LINK! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 1. Ja.2. Nei, GI MEG LINK! Tok meg 12.46 sekunder å finne ut av en link Du må ikke være så giddalaus Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Er vel to-tre kinesiske 9-cell på ebay du kan finne.. De går for rundt den prisen der ja, og de er på rundt 7200 mAh.. Og folk på msiwind.com har kjøpt et par og er fornøyde. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 1. Ja.2. Nei, GI MEG LINK! Tok meg 12.46 sekunder å finne ut av en link Du må ikke være så giddalaus Jeg lette faktisk etter det! Søkte på "MSI Wind 9 cell", "MSI Wind 7800 mAh" osv., men visste ikke at det var 7200 mAh-batteriet det var snakk om Men var det slik at det 7200 mAh-batteriet var 1 cm høyere enn 7800 mAh-batteriet? Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Til MSI wind? Var vell ikke dette? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tror heller det var dette. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jepp. Noen som har litt fysisk info om batteriet? Evt. link til noen som har testet det? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er noen på msiwind.net forumet som har prøvd kinabatteriet, men siden er visst nede nå. Jeg kommer i hvert fall ikke inn der. Men jeg tror de var rimelig godt fornøyde. Jeg har nettopp bestilt en slik 9 cellers klump. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Her har vi kinesiske ebay-batterier; "test" og bilder. http://forums.msiwind.net/external-devices...2253bb9ce293c47 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Har i det siste hatt store problemer med trådløst nettverk på min MSI Wind. Får ikke koblet til skolenettet, og om maskinen mot formodning skulle klare det kommer det den gode gamle kaka fra Windows om at jeg kan ha begrenset kontakt, og at pcen ikke helt vet hva som foregår. Har ikke ip adresse, og gode gamle "repair" virker heller ikke. Heller ikke ipconfig /renew. Noen tips? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Kva biosversjon har du ? Står i denne topicen at det har vore litt problem med wlan nettverket på nokre maskiner etter oppdateringa av biosen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vet ikke helt hvilken bios jeg har, men jeg har ikke oppgradert den siden jeg kjøpte pcen (en gang i August). Har heller ikke den berømte overklokkingsfunksjonen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Bjarnemann; Letteste metode for å oppdatere til BIOS 1.09, da får du OC muligheter og kanskje løst den trådløse krisa de Nå har jeg tatt å laget alt ferdig for 1.09 BIOS med Norske instrukser. Bare last ned denne fila, følg instruksene og les readme fila først !!! Flash.zip Endret 9. november 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Da forsøker jeg det:) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Takker for hjelp med bios cewlt med overklokking og mer grafikkminne:D Endelig kan jeg spille trackmania uten lag. Men dessverre funker ikke nettverket noe bedre.. Vurderer bare å hente ut viktige ting fra pcen jeg ass, og la pcen installere Windass på nytt. GUD SOM JEG HATER DET SYSTEMET! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Skjønner ikke at du skal ha så store problemer. Regner med du har aktivert trådløst nettverk ved å trykke Fn+F11. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Jaja:) Ser ut til å være noe ip problemer, maskinen klarer ikke å fornye ipen. Lenke til kommentar
ntry Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Hei, jeg har skaffet meg en vista dvd + en 8gb minnepenn! Noen som vet hvordan jeg kan få winden min til å boote vista fra minnepenna? gidder ikke å kjøpe dvd spiller til den. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Nå tok jeg skrittet og kjøpte meg et 6-cellers 3rd-party batteri til min msi wind fra Lion batteries. Pris i NOK inkl. gratis frakt og 10% rabatt ved å bruke msiwind.net-koden kom på 640kr, det syns iallefall jeg er en god pris. Det originale 6-cellers fra MSI koster ca 50% mer og har samme spesifikasjoner, kan komme med en mini-review her når jeg mottar batteriet hvis det er interessant. Mvh, Caliber Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 En test er av stor interesse ja! 4400 mAh eller 4800 mAh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå