Christofferaa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Har originalversjonen, jeg. Noen av disse? (du må trykke deg videre et hakk for å se) Endret 1. november 2008 av bfplayer Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Aner ikke jeg vel Er ikke i nærheten av Wind-en nå. Ta den nyeste du. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Last heller ned Herifra, det går mye raskere, og du er garantert at du laster ned til riktig lydkontroller brikke Last heller ned Herifra, det går mye raskere, og du er garantert at du laster ned til riktig lydkontroller brikke Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Last heller ned Herifra, det går mye raskere, og du er garantert at du laster ned til riktig lydkontroller brikke Ahh.. hvor dum kan jeg bli? Hvorfor tenkte jeg ikke på å laste ned fra MSI sine sider... hmm Ja digg å gå fra 5kb/s til 500kb/s.. slenger liksom på 2 nuller.. Takker The Ghost! Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og takk tobben for å forklare hvordan jeg skulle få den til å slutte å poppe opp hver gang jeg plugger noe i Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Aah, jeg er skikkelig happy når jeg ser folk som har fått 7200mAh batterier fra Ebay, og på andre charge for 10 timer fra de.. Det lover fra for mitt Mugen 7800 mAh batteri :] Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er størrelsen på det batteriet til å leve med? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er størrelsen på det batteriet til å leve med? http://forums.msiwind.net/post53161.html#p53161 Har ingen problemer med å leve med detta. Kommer til å poste masse bilder tenker jeg når jeg får det Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Supert:) Opp til 10 timers batteri tid høres fett ut, vil bare forsikre meg om at jeg fortsatt sitter igjen med en netbook. Endret 2. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Seriøst? Hvor pålitelige er de kildene som hevder at det holder i 10 timer? Det må da vel være med ALT av, brightness på laveste og at dataen bare står der uten at den blir brukt. Høres i alle fall helt sykt ut Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er med harddisken skrudd ut;) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du kan lese her, tobben: http://forums.msiwind.net/external-devices...d-t4689-20.html Så jeg veit ikke hva du kaller dessa kildene jeg men... Men brukererfaringer er jo det vi lever av Alle har ihvertfall Wifi på, men litt forskjellig på lysstyrken, enten 50% eller 0%. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, Lion-batteriet klarer forhåpentligvis 8-9 timer, da Er de begynt å "shippe" det foresten? Noen her som har bestilt? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg har bestilt 9-cell. Siste info fra LION: Good Day Everyone, We wanted to drop you a quick note to let you know where we are at with the shipping of the new battery. As it stands we have bad news and good news. I am going to start with the bad news. The bad news is that our shipment of batteries from the factory did not ship yesterday as planned. We have been advised by Fattafa (the manufacturer of the Mugen Power® brand battery) that they are running a little behind. The latest news we had from them (today) is that our shipment will leave Hong Kong on Friday, November 7th. Knowing how our shipping works, we’ll have them here by Wednesday November 12th. That’s the bad news. Now the good news. After receiving this information, we (like you) are very disappointed; so, we have decided that we are upgrading all free shipping (for orders received prior to today) from First-Class (or First-Class International) mail to Priority mail (or Priority International mail, as the case may be). This will cost us more but it will mean that you should get your battery about 2 days faster if you are located in the U.S. and about 1 week sooner for international shipments. We really regret this delay but unfortunately it is beyond our control. We are pushing the factory about this and they are working hard to get the batteries to us. Now, if after receiving this notice should you decide that you wish to cancel your order, we will issue a full, unconditional, refund. Again, we are sorry about this delay and we do appreciate your patience. Endret 3. november 2008 av Blippblopp Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kjenner jeg fikkl litt lyst å bestille dette batteriet selv nå Hvor kjøpte du fra Blippblopp? Fra eBay, Lion eller Mugen Power? Har du evt. en link? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg handla mitt fra Lion. Om du bestiller ifra Mugen eller Lion blir det samme egentlig, da de egentlig er samme selskap, bare to forskjellige kontorer. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Lion Battery linker: Sort 9-cell battery MSI Wind Hvit 9-cell battery MSI Wind 11.1v, 7800mAh, 9 Cell battery. Measurements: 22cm (L) x 5.2cmm (W) x 3.9 cm (H) Weight: Approx. 460g 179.95 USD Dvs rundt 1200kr med dagens kurs. I tillegg kommer evt mva + gebyr hvis pakken blir stoppet i tollen.... Temmelig dyrt, men håper det er verdt prisen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Noen som har opplevd plutselige nettverksproblemer? Dette gjelder oppkobling til hjemmenettverket som har virket knirkefritt (nesten), helt til igår. Da ville den plutselig ikke mer, og når jeg forsøkte logge på nettverket igjen så alt ut til å gå som det skulle: Det finner nettveket, den henter nettverksadresse, men lenger kommer den ikke. Av og til kan den holde på i timesvis med å lete etter nettverksadresse. Andre ganger leter den i 5 sek. før den gir opp. Jeg har sjekket om trådløs er på, og andre standard prosedyrer. Alt stemmer. Jeg har tullet litt i CMD, og ifølge IP-konfigurasjonen er alle medium frakoblet... Jeg har prøvd å oppdatere DHCP, jeg har fornyet IP-adresse flere ganger. Noen som har vært borti samme situasjon, eller kan være til hjelp? Takk (Jeg har ikke forsøkt å koble den opp mot andre nettverk, ettersom jeg ikke har hatt mulighet for det. Ikke det at jeg tror det er vesentlig når jeg får melding: medium frakoblet) Endret 3. november 2008 av Ballus Lenke til kommentar
windyboy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei Jeg bestilte meg et 9-cellers batteri gjennom ebay i dag. Under 700 spenn med gratis frakt. Har jeg blitt lurt? Endret 4. november 2008 av windyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå