Gå til innhold

MSI Wind U90/U100 - Tips, triks og erfaringer


Blippblopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt 9-cell.

Siste info fra LION:

 

 

 

Good Day Everyone,

 

We wanted to drop you a quick note to let you know where we are at with the shipping of the new battery. As it stands we have bad news and good news. I am going to start with the bad news. The bad news is that our shipment of batteries from the factory did not ship yesterday as planned. We have been advised by Fattafa (the manufacturer of the Mugen Power® brand battery) that they are running a little behind. The latest news we had from them (today) is that our shipment will leave Hong Kong on Friday, November 7th. Knowing how our shipping works, we’ll have them here by Wednesday November 12th. That’s the bad news.

 

Now the good news. After receiving this information, we (like you) are very disappointed; so, we have decided that we are upgrading all free shipping (for orders received prior to today) from First-Class (or First-Class International) mail to Priority mail (or Priority International mail, as the case may be). This will cost us more but it will mean that you should get your battery about 2 days faster if you are located in the U.S. and about 1 week sooner for international shipments.

 

We really regret this delay but unfortunately it is beyond our control. We are pushing the factory about this and they are working hard to get the batteries to us.

 

Now, if after receiving this notice should you decide that you wish to cancel your order, we will issue a full, unconditional, refund.

 

Again, we are sorry about this delay and we do appreciate your patience.

 

Endret av Blippblopp
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd plutselige nettverksproblemer?

 

Dette gjelder oppkobling til hjemmenettverket som har virket knirkefritt (nesten), helt til igår. Da ville den plutselig ikke mer, og når jeg forsøkte logge på nettverket igjen så alt ut til å gå som det skulle: Det finner nettveket, den henter nettverksadresse, men lenger kommer den ikke. Av og til kan den holde på i timesvis med å lete etter nettverksadresse. Andre ganger leter den i 5 sek. før den gir opp.

 

Jeg har sjekket om trådløs er på, og andre standard prosedyrer. Alt stemmer.

 

Jeg har tullet litt i CMD, og ifølge IP-konfigurasjonen er alle medium frakoblet... Jeg har prøvd å oppdatere DHCP, jeg har fornyet IP-adresse flere ganger.

 

Noen som har vært borti samme situasjon, eller kan være til hjelp?

 

Takk :)

 

(Jeg har ikke forsøkt å koble den opp mot andre nettverk, ettersom jeg ikke har hatt mulighet for det. Ikke det at jeg tror det er vesentlig når jeg får melding: medium frakoblet)

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...