Gå til innhold

MSI Wind U90/U100 - Tips, triks og erfaringer


Blippblopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viste seg at brikken som er loddet fast i wind'en også hos meg klarer 24%-overklokken, og kingston-brikken jeg fikk lånt var DOA. Får prøve å skaffe noe billig noe å se om det ordner seg, men kjedelig å sitte her med tilsammen 3 stk. d9ghm som ikke leker godt med wind'en. Som nevnt tidligere; hvilke brikker bruker dere som klarer 24% overklokk?

 

Mvh,

Caliber

 

Denne har jeg, og jeg har ikke hatt noen problemer med 24% overklokk enda!

 

Hei

 

Har denne og den funker ikke på 24% overklokk. Blir å bestille en slik som du har så får jeg se. Har ikke bios 1.9 ennå. Men det kommer seg vel etterhvert.

 

Ram får man jo slengt etter seg prismessig så det ligger ann tli at jeg oppgraderer en laptop til vil jeg tro.

 

Mvh

 

Oi.. den var dyr den rammen der.. og så er den dårligere i tillegg?

Lenke til kommentar

Har denne og den funker ikke på 24% overklokk. Blir å bestille en slik som du har så får jeg se. Har ikke bios 1.9 ennå. Men det kommer seg vel etterhvert.

 

Ram får man jo slengt etter seg prismessig så det ligger ann tli at jeg oppgraderer en laptop til vil jeg tro.

 

Mvh

 

Oi.. den var dyr den rammen der.. og så er den dårligere i tillegg?

Det er fordi det er SO-DIMM av typen DDR1, den skal absolutt ikke brukes sammen med WIND uansett ...

 

Du skal ha DDR2 SO-DIMM

Lenke til kommentar
Du kan jo tvinne sammen den ene enden av strømkabelen og feste den med strikk/tau. På denne måten blir jo kabelen halvert :)

Bruk en standard eu-apparatkabel (ujordet) og klipp/skjær opp litt av isoleringa mellom pinnene på kabelen. Da passer den rett i adapteren. Kan ikke tenke meg hvorfor du skulle trenge å ha det adapteret jordet.

Lenke til kommentar
Haha.. Når det Realtek-vinduet popper opp, er det bare å ta vekk den huken foran "Start every time a cable connects" eller hva i all verden som sto der.

 

Irriterte meg over det jeg også.

 

Å.. er det mulig da? nå har jeg fjerna driveren og sitter her uten lyd..

Jeg laster ned Driveren nå fra RealTek sine sider og hastigheten er på 6 Kb/s... OMG!!!!

 

Så kunne jeg bare hukke av den tingen... Doh

 

BTW.. hvilken versjon har dere? 207?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...