levlex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Simonsen er tilbake. Men denne gang lager de hyttetelefoner. Les mer Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 3 timer taletid på batteriet var ikke noe særlig syns jeg, til å være en så stor telefon. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 3 timer taletid på batteriet var ikke noe særlig syns jeg, til å være en så stor telefon. Nei, det var ikke så imponerende. På hytta mi har jeg bare 12V solstrøm. Kan man koble denne telefonen på 12V? I tilegg er det dårlig mottak på hytta. Er det uttak for ekstern antenne? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Litt oppdatering: Ser at den har standard uttak for ekstern antenne (CMA heter det vel?) Men vet enda ikke om den kan gå på 12 V DC.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men vet enda ikke om den kan gå på 12 V DC.. Telefonen fungerer som en helt vanlig GSM telefon med bl.a. Nettverksholding og SMS. 230 / 12 V tilkobling. Utvendig antenne for bedring av signaler. I tillegg har den har et driftsbatteri som gir Taletid på 3 timer og en Standbytid på 72 timer. kilde:headset.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg