obic123 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takk for svar Jeg fikk kamera i går og det har overlevd turen med posten. Det var et fingeravtrykk/fett på objektivet som jeg tørket av med brille rens. Jeg ser også et par støvkorn på speilet i kamera. Er dette noe jeg bør fjerne på en lur måte, eller har det relativt lite å si? Klarte ikke å oppdage støv på bildene, men så har jeg bare tatt noen få test bilder. Har kjøpt meg: http://japanphoto.no/product/fotoboker/bok...-fotografering/ Ferdig utlært proff-fotograf på 2 dager . Boka har lært meg masse hvertfal, så hele helgen går med til å prøve en del teknikker og være ute i naturen. Gleder meg! Lenke til kommentar
MSc Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Støvkorn på speilet har ikke noe å si på bildene, kun på hva du ser i søkeren. Ville ikke bekyrmet meg volsomt for det, men du kan jo prøve om det detter av hvis du kjører en sensorrens mens du holder kameraet med objektivet nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå