TimmyTwo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei Har kjøpt og montert et sports-luftfilter på bilen min. Lurte bare på om jeg må ha den på verksted for å få sjekket om den kan kjøres sånn den er nå? Eller går det greit? Lenke til kommentar
Glema Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette lurer jeg og på. Har tenkt å kjøpe K&N filter til bilen min. Hvordan bil er det du har? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du kjenner nok selv om det er noe galt med lufttilførselen din. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 er ikke veldig vanskelig å sette på luftfilter riktig. har du satt den på feil går ikke motoren skikkelig Lenke til kommentar
Glema Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hat det noe for seg og kjøre uten luftfilter, og bare tre en strømpebukse over luftinntaket? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hat det noe for seg og kjøre uten luftfilter, og bare tre en strømpebukse over luftinntaket? Det tror jeg er meget dumt, om du ikke vil ha motor'n full av fluer og grus. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ok, da dropper jeg det. Det var en kompis som sa at han gjorde det på mopeden sin. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Litt forskjell på bil og moped da.. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er MEGET viktig at lufta som skal inn i motoren din er helt fri for rusk. Det er ikke noe vits å kjøre med kjerringstrømpe. Sørg bare for å få det tett rundt filteret. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har ikke tenkt å kjøre med det. Lurte bare på om det ble noe forskjell. Har det orginale luftfiltret på nå, men skal senere kjøpe K&N filter. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan garantere at du ikke merker forskjell. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det blir litt artigere lyd, thats it. luftfilter kan i kombinasjon av flere andre saker gi en liten effekt-økning, men kun alene er det kanskje en ponni ekstra under panseret. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tenker å kjøpe effektanlegg ved senere anledning, må bare finne "det rette" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 K&N 57i-serien er vel å anbefale, om den finnes til din bilmodell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå