oyvindhauge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Etter å ha ødelagt display både på den gamle telefonen min og det gamle kompaktkameraet trenger jeg en ny telefon. Det er sikkert tusen andre lignende tråder, men jeg håper alikevel noen kan hjelpe meg med noen tips siden jeg ikke akkurat har fulgt med på telefonfronten i det siste. Jeg bruker først og fremst telefonen til å ringe og sende meldinger med, men når jeg først skal ha en ny telefon hadde det vært fint om den kunne erstatte det ødelagte kompaktkameraet (til å ta enkle bilder) samt en gammel mp3-spiller. I tillegg er jeg ute og reiser utenlands av og til og det kunne da ha vært greit å bruke Skype istedenfor dyre ringeminutter. Jeg bruker også kalenderen i Thunderbird (Sunbird) og det hadde vært veldig praktisk om telefonen kunne synkronisere kalender- og kontaktdata med Thunderbird/Sunbird. Lesing av e-post er da også en selvfølge. Pga Skype og e-post hadde det også vært praktisk med Wi-fi. Med andre ord ønsker jeg en telefon med - Kamera (til enkle bilder) - Mp3-spiller - Skype - E-post - Synk med Thunderbird - Wi-fi Jeg har så vidt kikket på Nokia N82, men denne telefonen er snart 1 år gammelt. Kommer det noen nye erstattere til denne, nå før jul? Er det eventuelt andre telefoner jeg bør kikke på. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå