mcgroven Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis fotball er religion, er Football Manager en interaktiv bibel Les mer Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Still kjedelig after all these years. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg gleder meg enormt til dette spillet. FM/CM har for meg vært et fast kjøpsobjekt i over 10 år, og det virker ikke som om denne versjonen kommer til å endre på det faktumet. Skal blir spennende å se 3D-motoren i aksjon. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, ser virkelig frem til november. Alltid gøy når den nye versjonen av FM kommer. Lurer på om de har klart å kutte ned på loading-tiden. Det er det eneste minuset ved spillet. Klart det er mye informasjon som skal loades, men regner med at de prøver å få spillet raskere. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Et av målene med det nye overgangssystemet er at man skal gjøre spillet enda kjappere. Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette er så sinnsykt spennende! Gleder meg som en unge på julaften, nyttårsaften og bursdagen samtidig! Gleder meg til demo'n er klar! Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jepp. Dette spillet skal man få med seg. Min forhistorie til dette spillet begynte med turbotape og Fotball Liga på C64.... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Blir garantert et spennende spill. Ser frem til det! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Godt å se en utvikler som innrømmer at spillet aldri vil bli perfekt, men vil allikevel vil gjøre alt de kan for å bli så best som mulig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 3d-motoren så jo lekker og funksjonabel ut. Det blir spennende om den blir slik i det virkelige liv. Det samme med hintene fra assistent-treneren. Men best av alt, Wolves var nevnt Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Wolves er ikke Watford, Wolves er Wolverhampton Wanderers Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Wolves er ikke Watford, Wolves er Wolverhampton Wanderers Som Wolves-fan i nesten 20 år takker jeg for informasjonen. Liten misforståelse. Miles er Watford-fan, jeg er Wolves (se øverste bildet). Siste spørsmålet er om han kan garantere at Wolves vinner serien hvert år. Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Still kjedelig after all these years. er ikke du interessert i slike spill, kommer disse til å være "boring" uansett. Hva er det med folk? Skriver halve setningen på engelsk og halve på nork. Ikke ødelegg språket på den måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg