Essem Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, men yngre folk skjønner ikke helt enda at det faktisk er ganske så sunt og er meget nyttig for kroppen. Og ellers pleier vi fordommene våre godt? Jeg har faktisk skjønt at frukt er sunt, men det bryr jeg meg fint lite om. Og jeg må slenge på at det er godt i tillegg. Det synes ikke jeg. Natta! Drøm søtt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Du har rett og slett spist for lite variert frukt hvis du synes det er stygt, eller så har du selektiv hukommelse. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, la han nå like boller og brus, er jo ikke vårt problem hva han velger og spise. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men å si at frukt på et generelt plan er stygt, er som å si at sjokolade er stygt fordi du smakte en sjokolade i Sverige når du var ti, som du ikke likte. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, la han nå like boller og brus, er jo ikke vårt problem hva han velger og spise. Nei, jeg er ikke spesielt glad i brus. Men å si at frukt på et generelt plan er stygt, er som å si at sjokolade er stygt fordi du smakte en sjokolade i Sverige når du var ti, som du ikke likte. Hvem har sagt at frukt er stygt? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jaja, la han nå like boller og brus, er jo ikke vårt problem hva han velger og spise. Nei, jeg er ikke spesielt glad i brus. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har selv opplevd å være KJEMPETØRST når jeg har vært i butikken. Da legger jeg en halvliter cola light i vogna mi. Går til kassa. Betaler. Og så kan jeg drikke. Jeg er vel en av de som er så "prippen" at jeg aldri kunne funnet på å "prøvesmake" eller "tyvstarte" før jeg har betalt for varen. Samme her. Da kjøper jeg heller noe å drikke først, og får med meg kvittering inn i butikken så jeg kan handle resten Jeg er også av de som ikke liker å ta med meg noe inn i butikken som kunne ha vært derfra. Jeg er ikke den eneste ser det ut som. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 I Ultra-butikkene er det lov å drikke brus før man har kjøpt det. Skjønner egentlig ikke vitsen med å spise/drikke tingene før man er ute av butikken. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette har skjedd en del ganger med meg når jeg har vært høy. Jeg har ikke tenkt over at jeg har spist noe. Men jeg merker det som oftest før jeg har spist opp alt. I Ultra-butikkene er det lov å drikke brus før man har kjøpt det.Skjønner egentlig ikke vitsen med å spise/drikke tingene før man er ute av butikken. I store butikker skal du kanskje kjøpe masse rart og du bruker gjerne litt tid, og da er det jo deilig med en kald brus. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå må du ikke glemme at bolle er godt, tomme kalorier eller ei. Dette er direkte feil. Skolebrød smaker helt forferdelig. Forrige gang jeg spiste et skolebrød må ha vært for ca fem år siden, det var så søtt og kvalmende at jeg klarte bare to biter før jeg kasta resten. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg må le litt.. smaken er som baken Noen liker bolle, andre liker det ikke Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er vi ikke veldig offtopic nå? Skal vi lage en poll? "Er skolebrød digg?" Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha, bra å høre jeg ikke er aleine. Jeg blir rett og slett nervøs jeg, om jeg har noe i veska som noen kanskje, muligens kan tro at jeg har stjålet. Og det kan være så enkelt som ei Bonaqua-flaske jeg har brukt som vannflaske etter at den blei tom Da har dere et medlem til i klubben. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er helt klart problematisk at folk stjeler, men jeg husker fremdeles hva sjefen min sa hva "druetyver" angår: "Jeg skulle ønske de plukket fra klasene vi la frem, så jeg slipper å gå å klippe druestilker" Eg kan forstå at det er fustrerende for butikkbetjeningen men man smaker jo på drua for å sjekke om den spesifike klasen er god eller ikkje. Å smaken på den klasen som er lagt fram er ingen garanti for at resten av druene i butikken er like gode. Forøvrig så må eg seie at det må være meir irriterande for butikkbetjeninga når folk legger frå seg varer som dei ikkje skal ha på vilkårlige plassar i butikken. En ting er tørrvarer som kan legges på plass igjen av betjeningen, men når du legger igjen kjøle og fryse varer på ein varm stad så må varen kastast slik at ingen får matforgiftning. Har du plukka ein vare som du seinare ombestemmer deg på så går du tilbake og legger den på plass om det ikkje har gått for lang tid, eventuellt om du er lat så tilkaller du betjeningen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heh. Hadde en kollega engang som presterte å legge en melkekartong i fryseren. Så det er ikke bare kunder som er late på sånt, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå