Avean Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er jo gratis så er jo bare å IKKE bruke det. Samme med Home, ingen som tvinger dere til å bruke det. Selv bruker jeg dette som screensaver i stuen nå og det ser dritkult ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Synes synd på de som kommer med programmer som er gratis å får klager. Folding@Home kunne vært som det var, uten å få klager. Men kommer det updates leser vi klager :/ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Folk vil alltid kunne klage på noe. For min del er jeg optimistisk til oppdateringer, viser ihvertfall at det gjøres forbedringer til programvaren. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Blind? Idiot? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Uff da, NIrD kjøper faktisk en PS3 for å kunne klage uten å bli kalt for fanboy ja, derfor jeg kjøpte den. Endret 19. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 kunne ønske Sony konsentrerte seg mer om spill, enn alt dette fjase de skal legge til... Det er ikke akkuratt Insomniac eller Naughty Dog som lager dette... Men er rimelig sikker på at begge firmaene kikker på kildekoden, om den blir gjort tilgjengelig på SCEWWS sine interne forum. Og isåfall så får du jo kanskje noe godt ut av at noen sitter og prøver å presse alt mulig slikt 'fjas' inn, samtidig som du folder. Og hvem vet, kanskje så kommer det noe godt ut av programmet, kanskje noen av dine bekjente blir kurert fra evt. sykdommer fordi forskere lærte om sykdommer o.l. pga. PS3-folding. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Blind? Idiot? Hva da? Hele jordkloden er jo med? Ser du ikke afrika - verdens største kontinent - er du blind. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Skjønte du ikke at jeg mente byene i Afrika? Eneste jeg ser på Afrika er en by og det er Logos. Noen som ser andre byer? Tror Sony kommer med en oppdatering snart. Mangler ganske mye av verden. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Har du sett i sør-afrika, mener det skal være en by der. Endret 20. september 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Eneste jeg ser på Afrika er en by og det er Logos. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Johannesburg og Nairobi var der i går da. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvordan får jeg se cam? Og er det noe kult med denne tingen som ikke blir kjedli etter 5min ? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 .. Og er det noe kult med denne tingen som ikke blir kjedli etter 5min ? Ja, at du kjører folding@home i bakgrunnen, og gjør en god gjerning. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 .. Og er det noe kult med denne tingen som ikke blir kjedli etter 5min ? Ja, at du kjører folding@home i bakgrunnen, og gjør en god gjerning. Hva er det som er så god gjerning med det da`? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du støtter blant annet kreft forskning. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du støtter blant annet kreft forskning. Så Sony punger ut for kreftforsikning bare fordi jeg ser på jorda? Noen må jo tjene på det.. Og HOW ser jeg på disse webcam greiene? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva mener dere med Webcam greier på Life with PLaystation? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nederst til venstre på skjermen er det ett lite bilde. Det er webcamen, men det er veldig lite. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du støtter blant annet kreft forskning. Så Sony punger ut for kreftforsikning bare fordi jeg ser på jorda? Noen må jo tjene på det.. Og HOW ser jeg på disse webcam greiene? I bakgrunnen av globus-greia kjøres et program som kalles Folding@home. Det programmet gjør er å motta data fra Stanford University, analyserer/regner ut disse dataene, og sender dem tilbake. På den måten hjelper PS3-ens store prosessor-kraft til med forskning på blandt annet alzheimer og kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå