Gå til innhold

Life with Playstation lansert!


praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
kunne ønske Sony konsentrerte seg mer om spill, enn alt dette fjase de skal legge til...

Det er nå ikke Sony som fikser det, da?

 

aner ikke, men de kan tenke litt mer spill og ikke en box som gjør alt annet enn spill, det er jo trossalt en SPILLkonsoll.

Lenke til kommentar
2 spm.: Hvordan får man zoomet og hvordan får man frem webcam?

Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å sitte lenge foran dette før jeg går lei.

Men jeg liker nye gimmicks :)

 

Zoomer med høyre analoge spak. Du får dog ikke zoomet så altfor langt inn, du kan ikke se biler og fotgjengere som i Google Earth akkurat :p

 

Lurer også på dette med større versjon av bildene. Noen som har fått det til?

Lenke til kommentar
2 spm.: Hvordan får man zoomet?

 

Zoomer med høyre analoge spak. Du får dog ikke zoomet så altfor langt inn, du kan ikke se biler og fotgjengere som i Google Earth akkurat :p

 

Lurer også på dette med større versjon av bildene. Noen som har fått det til?

 

Dårlig formulering av spm. kanskje, men det jeg lurte på var hvordan man zoomer inn på nyhetene.

Sitter med en 42" på ca. 3,5m avstand og greier så vidt å tyde teksten

Lenke til kommentar
det er for dårlig, hvorfor kan man ikke zoome helt inn? f.eks ved hjelp av google earth, regner med at men skal kunne gjøre det men... nei

 

Ble litt skuffet over zoomingen selv. Hadde ikke forventet at man skulle kunne lese bilskilt, men at hele Antarktis får plass på skjermen når du zoomer helt inn er bare for dårlig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei men da hadde det vært en viss form for underholdnings verdi.

og se på jorden i en natt dag syklus med noen få uintressange nyheter er som å se på gress gro...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
kunne ønske Sony konsentrerte seg mer om spill, enn alt dette fjase de skal legge til...

Det er nå ikke Sony som fikser det, da?

 

aner ikke, men de kan tenke litt mer spill og ikke en box som gjør alt annet enn spill, det er jo trossalt en SPILLkonsoll.

Det er faktisk en multimediamaskin :)

 

det er for dårlig, hvorfor kan man ikke zoome helt inn? f.eks ved hjelp av google earth, regner med at men skal kunne gjøre det men... nei

Hvorfor er det for dårlig?! Dette er et gratisprogram for bare morro, der du kan se været samtidig som du hjelper med arbeidet deres. Du forventer et jævla spill til 600 kroner du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...