praystation Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da er Life with Playstation offisielt lansert. Det er bare å starte Folding@Home så får du spørsmål om å oppdatere. Det er 126MB å laste ned Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da er Life with Playstation offisielt lansert.Det er bare å starte Folding@Home så får du spørsmål om å oppdatere. Det er 126MB å laste ned Hva er Life with Playstation? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hva er Life with Playstation? Den er 3D jordklode hvor du får dynamisk værmelding, nyheter og web-camera fra over 60 byer over hele verden. I tillegg kjører det parallellt med Folding@home prosjektet. Les mer om det her Endret 18. september 2008 av praystation Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Stilig, får gå hjem og teste det ut. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja dette må prøves Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Pokker, kommer til å være opptatt i hele dag, morgen og helgen med Bikes-updaten til Burnout Paradise... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan får man sett webkameraene større? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ah Begynte å laste ned oppdateringen nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ferdig nedlastet nå! Disse "skyene" som er over alt på jordkloden, er de ekte eller er det noe de bare har lagt på kloden for at det skal se så ekte ut som mulig? Kunne man feks ha sett en ekte orkan som feide over Amerika hvis man logget på til riktig tid..? Endret 18. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ferdig nedlastet nå! Disse "skyene" som er over alt på jordkloden, er de ekte eller er det noe de bare har lagt på kloden for at det skal se så ekte ut som mulig? Kunne man feks ha sett en ekte orkan som feide over Amerika hvis man logget på til riktig tid..? Det sto vertfall noe sånt som at du kan det ja... Live bilder av jordkloden fra satelitt.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ferdig nedlastet nå! Disse "skyene" som er over alt på jordkloden, er de ekte eller er det noe de bare har lagt på kloden for at det skal se så ekte ut som mulig? Kunne man feks ha sett en ekte orkan som feide over Amerika hvis man logget på til riktig tid..? Det sto vertfall noe sånt som at du kan det ja... Live bilder av jordkloden fra satelitt.. I så fall, så synes jeg det burde være mulig å spole bakover i tid. Se hvordan skyene har oppstått, forflyttet seg og forsvunnet, se hvordan temperaturene endrer seg osv.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare 60 byer i hele verden? Er ikke dette litt lite ? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det bare meg som ikke skjønner åssen man kan folde imens man bruker programmet?... Funner ikke ut åssen jeg folder. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det folder i bakgrunnen mens du bruker programmet Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det bare meg som ikke skjønner åssen man kan folde imens man bruker programmet?... Funner ikke ut åssen jeg folder. Som sagt så skjer foldingen i bakgrunnen. Men hvis du vil ha molekylet opp på skjermen holder du bare ned firkantknappen og skifter kanal. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det bare meg som ikke skjønner åssen man kan folde imens man bruker programmet?... Funner ikke ut åssen jeg folder. Som sagt så skjer foldingen i bakgrunnen. Men hvis du vil ha molekylet opp på skjermen holder du bare ned firkantknappen og skifter kanal. Okey takk! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 gå tilbake i tid ville krevd svært stor server-kapasitet... og 60 byer er ganske mye sålangt da, blir nok oppdatert med tiden skal du se Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan åpner jeg webcam? O_o Lenke til kommentar
morgster Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har kjørt det life with playstation-programmet i stort sett hele dag (bortsett fra litt GTA4.. er sjuk) og jeg må si jeg er nesten overveldet over hvor mye DRITT som skjer i verden! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare 60 byer i hele verden? Er ikke dette litt lite ? Er vi litt bortskjemte her? Vi snakker om et program som viser hele verden, dynamisk. Og hele poenget er jo fortsatt at du Folder. Og, at du kan se webcams fra 60 byer over hele verden er jo EKSTREMT. Har du tid til å gå igjennom alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå