Gå til innhold

Tivoli Burlesque - forestilling i morgen

Anbefalte innlegg

Siden vi ikke har en egen subforum for Teater/Forestillinger, ble jeg nød til å plassere den her. finns det bedre sted, kan den flyttes dit.

I morgen er det Tivoli Burlesque-show i byen min og etter litt om og men bestemte jeg meg for å bestille billett. Aldri vært på et slikt show før, og etter artiklene å dømme, vil det by på meget god forestilling. Showet er av sensuell art med lettkledd dansing (se link). Enkelte ting bør man ikke gå glipp av.

Noen som har formening om dette showet? Sett det tidligere eller lest anmeldelser om det?

Kunne dere tenke å dra på en slik forestilling?

Kommer til å oppdatere tråden etterhvert.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har sett den før, anbefaler jeg at du ikke går glipp av det hvis du får sjansen.

Ja, skrev jo at jeg hadde billett, litt kjedelig å ikke bruke den :p Glemte helt å oppdatere tråden. Hva kan jeg si? Begynte kjedelig men ble et helsikes bra show. :love: "Programlederen" var skikkelig morsom og sang veldig bra. Var litt i tvil om det var lov å fotografere eller ei, så tok ikke noen bilder. Første gang jeg var på en teatralsk komedie retro-stripping. Var veldig morsomt.

Les omfyllende anmeldelse i artikkelen og se bilder der.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...