Myst Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Siden vi ikke har en egen subforum for Teater/Forestillinger, ble jeg nød til å plassere den her. finns det bedre sted, kan den flyttes dit. I morgen er det Tivoli Burlesque-show i byen min og etter litt om og men bestemte jeg meg for å bestille billett. Aldri vært på et slikt show før, og etter artiklene å dømme, vil det by på meget god forestilling. Showet er av sensuell art med lettkledd dansing (se link). Enkelte ting bør man ikke gå glipp av. Noen som har formening om dette showet? Sett det tidligere eller lest anmeldelser om det? Kunne dere tenke å dra på en slik forestilling? Kommer til å oppdatere tråden etterhvert. Endret 18. september 2008 av Myst Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har lenge hatt kjempelyst til å dra på burleskshow, men har ikke fått somla meg til det ennå. Hvis jeg ikke husker feil, så har Fleshoticas show på Nylon en gang i måneden, så det skulle ikke være umulig å få det til snart. Var du der? Var det gøy? Fortell, fortell! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvis du ikke har sett den før, anbefaler jeg at du ikke går glipp av det hvis du får sjansen. Ja, skrev jo at jeg hadde billett, litt kjedelig å ikke bruke den Glemte helt å oppdatere tråden. Hva kan jeg si? Begynte kjedelig men ble et helsikes bra show. "Programlederen" var skikkelig morsom og sang veldig bra. Var litt i tvil om det var lov å fotografere eller ei, så tok ikke noen bilder. Første gang jeg var på en teatralsk komedie retro-stripping. Var veldig morsomt. Les omfyllende anmeldelse i artikkelen og se bilder der. Endret 21. september 2008 av Myst Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Oi, gøy, jeg skal lese i morgen! I morgen skal jeg dessuten på show selv, så det gleder jeg meg selvsagt masse til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå