Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær in my kjøleskap har fikset noen feil Endret 26. september 2008 av Mr. Hiphop Lenke til kommentar
Luna89 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade in my kjøleskap Endret 27. september 2008 av Luna89 Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 gulost, egg og gammel klumpete melk in my kjøleskap Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester in my kjøleskap Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 på jobben har jeg altså følgendende: 2x fersk leverpostei, agurk og smør in my kjøleskap Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse in my kjøleskap Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola in my kjøleskap Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade in my kjøleskap Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™ in my kjøleskap Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice in my kjøleskap Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice in my kjøleskap -------------------- Kan folk huske å skrive BAK alt det andre? Eller i det hele tatt ta det med? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy og leverpostei. Ja, jeg er fattig. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice, Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy, leverpostei, kefirmelk in my kjøleskap Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice, Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy, leverpostei, kefirmelk, ingenting ( ) in my kjøleskap Endret 7. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice, Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy, leverpostei, kefirmelk, ingenting, MER med Solbær og bringebær in my kjøleskap Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice, Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy, leverpostei, kefirmelk, ingenting, MER med Solbær og bringebær, bremykt in my kjøleskap Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice, Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy, leverpostei, kefirmelk, ingenting, MER med Solbær og bringebær, bremykt, tungtvann in my kjøleskap Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade, Taco rester, spekepølse, cola, sjokolade, IRN BRU™, eplejuice, Smør, stekesmør, èn ringnes, servelat, peanøttsmør, jordbærsyltetøy, leverpostei, kefirmelk, ingenting, MER med Solbær og bringebær, bremykt, tungtvann, urge 1,5l in my kjøleskap Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Cola, melk, cola, hostesaft, fjorland, kjøttdeig, syltetøy, halv cola, halv melk, rørte tyttebær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå