Citus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kjøpte meg 5000 microsoft poeng i går og har kjøpt noen nye temaer og bilder..så kjøpte jeg også Castle Crushers...<3 Anyway jeg lurer på hva er de beste spillene til xbox360 arcade?..jeg har masse MP enda..men jeg vet ikke hva jeg skal bruke det på er gira på enda ett castle crusher spill men..det finnes ikke ^^ kan noen hjelpe meg? bare si hvilken spill du mener er bra så blir jeg glad ^^ Lenke til kommentar
morvag Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 vel, jeg er glad i "Golf: Tee It Up!", helt fint for å slappe av og chille sent på kvelden men, blir vel for oss litt spesiellt intresserte Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Braid og Puzzle Quest er mine favoritter. Du kan for øvrig sjekke her. Endret 18. september 2008 av This is David Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Geometry Wars! Men kjøp den gamle versjonen, ikke den nye som nylig kom! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mer for pengene for den nye. Last ned Trials av begge to og ta enten begge eller den du liker best. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Thanks! er det noen fler da ? jeg har fler poeng å bruke men jeg har egentlig ikke -veldig- lyst på braid får å være ærlig Er det noen spill ala tegne serie aktige til arcade som Castle Crushers? By the way legg meg til på xbox 360 live hvis noen vi ta en runde med Castle Crashers og prate litt kjeder meg på kveldene seh! Endret 18. september 2008 av Citus Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er et som heter Penny Arcade et-eller-annet, det er litt samme stilen tror jeg! Rart du ikke har lyst på Braid forresten, men det får bli din sak Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Heavy Weapon Marble Blast Ultra Lenke til kommentar
Citus Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Hehe vet at det er litt rart men det ser ikke ultra kult ut..men jeg får se på trail av det kanskje det blir fett andre gangen jeg prøver det ^^ Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er du gira på litt nostalgisk moro saa kan jeg anbefale Golden Axe, i hvert fall. Det varer riktignok ikke saa veldig lenge, men det er akkurat like gøy i dag som i Amiga-dagene Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 mine favoritter er: Castlevania Braid Marble Blast Ultra Doom Hexic Lenke til kommentar
Citus Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Skal kjøpe meg Castelvania etter skolen ;p Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det noen spill ala tegne serie aktige til arcade som Castle Crushers? Alien Hominid som er laget av de samme folkene som laget CC. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ville anbefalt Doom, men det er anbefalt. Men anyhow så kommer jo Duke Nukem denne månden til XBLA. Så det anbefales. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du kan kjøpe noen xbox 1 spill da Lenke til kommentar
Citus Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Nah har de fleste kule gamle xbox spilla jade emipre fable ect ect..but anyway! jeg skal vente til duken nuken 3d ;p og alien homid skal jeg kjøpe meg nu takk for hjelpa <3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Geometry Wars 1 & 2 er veldig bra imho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå