Cuneax Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Han har ikke over 2000 innlegg, så da er det uaktuelt. Skal prøve å lese anmeldelsene dine på Filmbyen framover. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Riktig, han har for liten forum-penis. Husker jeg og Dorian dissa han for det på byen en gang. Men keep readin' Cun, og gi gjerne feedback. Det eneste kontaktpersonen sier er "Gode anmeldelser", uten å utdype. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det samme som jeg sa til din Wrestler ^^ Ikke særlig givende av kontaktpersonen, men men. Får se hva jeg skriver etter hvert. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Han er unnskyldt med at vi snakket sammen for første gang på mandag, og det virker som han er ganske busy. Skal be han komme med noen kommentarer på neste ukes anmeldelser, er ikke vant til slike formelle saker. Moro er det å skrive, i det minste.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå