The_a_la_menthe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg selv er bare en bruker der, og tenkte jeg ville fortelle dere det. http://www.filmbyen.no/news/2033/ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette grenser vel på reklame.. Men interessant uansett. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Synd for meg som bur midt mellom Oslo og Trondheim. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Reklame eller ikke, hyggelig info i alle fall. Synd at jeg selv ikke befinner meg i noen av de byene. Lenke til kommentar
The_a_la_menthe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Tror ikke du måtte bo noen av stedene, bare at de helst ville det... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Å reise til Oslo/trondheim for gjennomsnittlig 3 pressevisninger i uken kan bli litt tøft om man ikke bor der? Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skulle med glede ha søkt, hadde jeg bodd i en av byene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Å reise til Oslo/trondheim for gjennomsnittlig 3 pressevisninger i uken kan bli litt tøft om man ikke bor der? Om du skriver bra nok, betaler de sikkert med glede dine reiseutgifter. Lenke til kommentar
The_a_la_menthe Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ny artikkel: http://www.filmbyen.no/news/2102/#bot Du må ikke bo i Trondheim eller Oslo for å kunne få jobben! Anbefales, filmbyen er en kjempebra side! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den siden mistet all troverdighet etter å ha sett på bunnlisten deres. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den siden mistet all troverdighet etter å ha sett på bunnlisten deres. Er ikke siden som mister troverdighet, er folka som rater. Desutten så er det ikke mange som har ratet heller. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for infoen, sikra meg jobb som kino-anmelder(med mindre det kræsjer helt med forelesninger). Gratis kino er aldri feil, uansett hvordan man vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ach, dette blir pinlig vet jeg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Cun, hva har du mot meg? Det blir gratis kino, og det er bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du havnet på svartelista helt siden du såret følelsene mine. Gratis kino er gøy, jeg gjorde det stadig vekk i 2008. Det gikk ut over skolearbeidet, men det var kanskje verdt det. Fikk sett mange filmer jeg ellers aldri ville sett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når såret jeg følelsene din, kjære Cun? Jeg ønsker deg bare det beste, og det vet du. En fin mulighet til å utvide horisonten min, men det er grenser for hvor mange filmer som premierer ukentlig? Han karen jeg snakka med sa vi skulle begynne rolig, og ta "bare" 2 filmer i uka. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Denne uken har seks filmer premiere i Trondheim, f.eks. Eller, det er i alle fall seks pressevisninger. To av de har du allerede sett, men allikevel. Pressevisningene er på formiddagen mandag, tirsdag og onsdag. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er såpass mange ja. Tidene ser levelig ut, har 6 timer(4 timer frivillig kollokvie) på mandag, 2 på tirsdag og 0 på onsdag. Får sikkert fyken fordi jeg ikke tar meg bryet med å skrive en informativ anmeldelse, men jeg skal nyte det så lenge det varer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får ha lykke til. Bruk også muligheten til å utvikle deg selv som skribent/filmanmelder, det er mye nyttig å lære og å ta tak i, da spesielt hvis det er en god redaktør/redaksjonssjef som "coacher" deg på veien. PS: Bank det inn i hodet på Filmbyen-folka at de burde bruke ordet "filmanmelder" istedenfor "filmkritiker", da sistnevnte ofte blir brukt om litt høyere former for skriftlig omgang med film (type akadamikere og analytisk fortolkning). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal si fra om det, hvis du slutter å bære så mye nag til meg, kjære Cun.<3 Jeg får utvikle skribentferdighetene på en side som (sikkert ikke) har noen lesere, så har jeg full peiling når jeg begynner å skrive sammen med Ebert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå