Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med å velge lykter ++

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å fikser opp en Golf III, og trenger litt hjelp til hva jeg kan gjøre med den. Bilen er hvit og ganske "clean" - noe den skal fortsette å være, så M3-skjørt og "devil-eyes" blir uaktuelt. :p

Jeg kunne trengt noen nye baklykter, og valget står mellom:

"S3-lykter":

5659_g3-l-181-182.jpg

Hella Clear/red (ikke like som crystal/red som "alle" har):

2552_g3-l-122.jpg

Hella Smoked:

2550_g3-l-120.jpg

Er mest keen på de siste, smoked, eller helrøde - men det finner jeg ikke noen steder. Å lakke selv går fint, men det blir ikke fint å lakke blinklyset rødt. ;)

Så skal jeg også legge vinyl på taket, etter at den er ferdig lakkert, og tenkte da på enten:

Sort som mange nyere audier har, eller sjakkmønster slik som er på nye Mini Cooper. Sjakk hadde jo vært barskest da, og få som har det, ikke minst.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående taket ville jeg heller lakkert det med mindre du er ute etter gammaldags look ;)

Kommer snart tilbake med lyktetips ;)

Ja, lakk er nok det greieste, men det som er så kos med vinyl er at det er lett å fjerne. Ser også at man kan få vinyl ganske blankt (ikke like blankt som lakk though); vi la vinyl på russebilen vår og det ble ganske pent.

Ser frem til tips om lykter. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette høres ut til å bli en tøff 3'er. Du har ingen bilder av den her inne da?

Vinyl er ypperlig det, også m.t.p. videre salg samt. at en annen farge på taket enn resten av bilen ikke kommer til å være kult for evig og alltid det heller. Derfor- vinyl.

Jeg hadde gått for helsvart eller de 3 stripene til det tyske flagget.

Lenke til kommentar

Takker. :)

Eneste bilde jeg har av bilen er egentlig dette:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=209269

Før bilen ble strippet og klargjort for lakk. Har òg montert justerbar senk, slik at den blir lav (kun senket 60/40 på bildet), fått på nye felger (Azev A, du som har bimmer kjenner sikkert til dem? :p), og ellers gjort litt småsnacks (semi-clean luke, fjernet antenne, clean bakfanger, fjernet skiltgrop i fremfanger, nye potte bak, øyelokk, skal lakkere innamten i Hella-lyktene sort, kjøpt inn tåkelys, understellsbehandlet etc.) Ellers er planene monovisker, og litt småtteri.

Blir nok vinyl, må bare ta en runde og sanke litt priser. Ideen med tysk flagg var ikke dum, skal vurdere det sterkt.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...