Bruktbilen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Mens han urinerte gled fisken ut av hånden hans og inn i hans urinrør Ikke sjangs i havet at fisken klarte å falle ned for så å svømme mot strømmen og inn i urinrøret. Gutten må jo ha pisset en foss og ignorert at det var en fisk som prøvde å svømme mot urinrøret. Han ville nok se hvordan det føltes å ha en fisk i urinrøret... Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Verden er stor dere Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Siden alle later til å tro at guttens historie ikke er sann, tillater jeg meg å spørre hvorfor i svarte huleste han på død og liv (for fisken riktignok) ville finne ut hvordan det var å ha en fisk i urinrøret. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Siden alle later til å tro at guttens historie ikke er sann, tillater jeg meg å spørre hvorfor i svarte huleste han på død og liv (for fisken riktignok) ville finne ut hvordan det var å ha en fisk i urinrøret. Jeg lurer på hvem søtten tar ut en fisk mens en renser akvariet, for så å gå på dass med denne fisken . Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 det vanlige er jo at man har en annen bolle/bøtte å har den i mens man renser akvariet, ikke at man går rundt å bærer på den... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg lo godt av alle innleggene i denne tråden, jeg må si at denne gutten har driti på draget Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 HannaMagnussen, det lever MYE rare mennesker her i verden som de fleste aldri vil forstå seg på. Det finnes de merkeligste fetisher, gutten er 14 år gammal, utforsker litt.. sikkert blitt inspirert av et eller annet han har lest på internett.. Det er mer sannsynlig at han var nysgjerrig på hvordan det var å ha en fisk i urinrøret enn at han holdt fisken i hånda mens han rensa akvariumet, for så å plutselig finne ut at han må på do å tisse og glemmer at han har fisken i hånda og den, mens han står der å tisser tilfeldigvis faller ned i urinrøret hans og klarer å presse seg inn uten at han legger merke til det. Litt av en røverhistorie.. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kanskje han trodde g-punktet er i urinrøret Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Albert Fish pleide visstnok å stappe roser inn i urinrøret og beundre hvordan det så ut. Med torner eller? :s Skulle ikke forundre meg. Han gjorde litt av hvert. ^^, Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) her er info om Albert Fish hold nå han unna denne tråden... Endret 19. september 2008 av aklla Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 most disgusting thing ever. æsj. håper jeg aldri får fisk i tissen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 IIik!! En ting vet jeg: Skal jeg bade i Amazonaselva skal jeg ha i en tampong Men det høres ganske sykt ut at en kampfisk(jente i følge bildet) har svømt seg en tur. Isåfall må det være yngel. Høres ganske sprøtt ut. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 IIik!! En ting vet jeg: Skal jeg bade i Amazonaselva skal jeg ha i en tampong i alle hull :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja fader! I nesen og! Vet aldri.. plutselig har jeg fisk på hjernen Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Om jeg hadde vært en fredelig liten fisk og svømt forbi en mann med tamponger stikkende ut av ører, nesebor, munn, rompehull og alle andre steder han ellers måtte frykte å få fisker hadde nok jeg tenkt mitt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du hadde sikkert trodd at jeg hadde mensen i ræva hvis du svømte fordi meg (Jeg er jente) Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Iom at denne tråden handlet om en mann/gutt i utgangspunktet brukte jeg det som eksempel ikke at jenter ser noe smartere ut med tamponger stikkende ut av øra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg skjønte egentlig det. Måtte bare opplyse deg om det, tilfelle :!: Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Iom at jeg bare har loka på forumet pittepittelitt er det kjekt å opplyses om sånt så takker. Forresten; som hobby-akvarist kan jeg opplyse om at en fisk som er oppe av vannet ikke vil forsøke å svømme målrettet noen verdens steder; den vil sprelle ukontrollerbart til den kommer i vann igjen. Fisk-svømmer-inn-i-urinrør-myth busted. (Ikke at man trenger å være akvarist for å vite det der ) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Men det ER faktisk en type fisk som har en tendens til å svømme der sola aldri skinner. Den fisken i Amazonaselva som er skrevet om i artikkelen. Har lest om det flere ganger, og sett dokumentar om det på tv AU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå