Live4Trance Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei, jeg har en intern WD500gb SATA hdd som jeg har en converter ting på med strømtilkobling og en usb utgang som jeg kobler direkte i power supply og inn i usb porten på maskinen! Eneste problemet jeg har, er når jeg kobler dette sammen og inn i maskinen, så får jeg opp feilmld at systemet ikke kjenner til det som har blitt koblet til, og når jeg trykker på den der gule "ballon" tipset som kommer opp, kommer det opp flere ubrukte usb porter, og en som er uthevet der det står "Ukjent Enhet". Jeg har mulighet for å dobbelklikke på den det står "ukjent enhet" på, og da kommer jeg inn der jeg kan oppdatere drivere, avinstallere, rollback osv. Problemet er at jeg ikke klarer å installere disken, og jeg har ingen flere ideer om hvordan jeg kan gjøre det. Noen som kan gi meg et godt råd for hvordan jeg kan få dette til å funke? Det funka i går, men nå fungerer det tydeligvis ikke. Da kom bare harddisken opp av seg selv og installerte seg selv, men nå er det tydeligvis noe galt. Takker for evt svar! Edit: Koblet den til igjen, og nå fungerer den igjen, men om noen kanskje har peiling på hvorfor den har vært så ustabil, vennligst legg igjen noen tanker om det Endret 17. september 2008 av Live4Trance Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Problemet ligger antagligvis i for lite strøm. 3,5" harddisk (antar det er det har) krever normalt mer strøm enn en enslig USB-tilkobling kan gi, og må benyttes sammen med ekstern strømkilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå