RoarTT Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg har hatt førstegenersjons ipod siden den først kom ut. Nå vil jeg ha ny med følgende kriterier: - under 2000 kr. - Bra lyd - Sett meg lei på at det ikke går ann å endre rekefølgen på sanger i en spilleliste samt slette/legge til nye sanger i en lagret spilleliste. Mye av grunnen til at jeg ønsker ny spiller er pga. av dette. - Mer vekt på god lyd og lydavspilling enn video/bilder og all den slags ting som jeg ALDRI bruker mp3 spilleren til. - Minimum 4GB Noen som har noe å komme med? Endret 17. september 2008 av RoarTT Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Cowon iAudio 7 kanskje? Lenke til kommentar
RoarTT Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 hmm.. den falt ikke helt i smak, men takker for tipset og tar gjerne imot fler! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Kva med Sony NWZ-A829? Eg vurderer å kjøpe den sjølv... Endret 20. september 2008 av Elensar Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Sansa Clip? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Creative ZEN X-Fi er en veldig brukervennlig spiller som uten tvil har fokus på lyd. (X-Fi effektene er ikke nødvendige å skru på.) Den koster ikke sjorta, kan lett åpnes i Windows Utforsker, og har ingen problemer med spillelister. Kan fint syres fra lomma. I tillegg spiller den både Windows og Apple formatet. Og som en fin bonus, har den en innebygd høytaler som ikke synes, også får du med gode hodetelefoner http://us.creative.com/products/product.as...p;product=17810 Den vanlige ZEN modellen er billigere, litt mindre, har fire knapper mindre, men har ikke fullt så bra lyd. Det hele kommer an på hvor lydsensitiv du er. Men en fin peker er at hvis du har prøvd noe av det beste, er det ikke fullt så gøy med noe underlegent. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Creative ZEN X-Fi er en veldig brukervennlig spiller som uten tvil har fokus på lyd. (X-Fi effektene er ikke nødvendige å skru på.) Den koster ikke sjorta, kan lett åpnes i Windows Utforsker, og har ingen problemer med spillelister. Kan fint syres fra lomma. I tillegg spiller den både Windows og Apple formatet.Og som en fin bonus, har den en innebygd høytaler som ikke synes, også får du med gode hodetelefoner http://us.creative.com/products/product.as...p;product=17810 Den vanlige ZEN modellen er billigere, litt mindre, har fire knapper mindre, men har ikke fullt så bra lyd. Det hele kommer an på hvor lydsensitiv du er. Men en fin peker er at hvis du har prøvd noe av det beste, er det ikke fullt så gøy med noe underlegent. Å si at den har fokus på god lyd vil vel være litt vel misvisende? X-Fi lydeffektene gir lyden en kald og syntetisk klangkarakter, og med X-Fi effektene avslått er lydkvaliteten bare middels. Men det følger faktisk med brukbare ørepropper i boksen da. Jeg vil anbefale deg Sandisk Sansa Clip, alternativt Sansa Fuze hvis du trenger mer lagringsplass. Da får du knallgod lydkvalitet uten noe stor fokus på video og annet dilldall. Endret 28. september 2008 av dir3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå