Jambimaster Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg mener, var det virkelig smart nok til å lage atombomber som kan ødelegge kloden fire ganger? Men dette er jo også ekstremt lite av befolkningen ansvarlig for. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ang. "ødelegge jordkloden 4 ganger": Joda, man kan ta livet av 4 ganger jordas befolkning med dagens arsenal - om de stiller seg opp i perfekt store sirkler for å få en bombe smellt av over hodet sitt. Nå kalles gjerne sånne sirkler for "byer", men nå bor ikke alle i byer, og alle byer er ikke bombemål. Andre byer er til gjengjeld mål for mange, mange bomber. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg vil tippe 2085. Hvorfor? Fordi jeg har en sang som sier det. Mener du ikke 2084, av Ayreon? Fritt for å være mannen på mars som er den eneste som blir igjen etter at jorda går under! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Mener ikke han den siste av Ayreon, 01011001? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg vil tippe 2085. Hvorfor? Fordi jeg har en sang som sier det. Mener du ikke 2084, av Ayreon? Fritt for å være mannen på mars som er den eneste som blir igjen etter at jorda går under! No side has won, struggle to... surviveOur quest here is done 2085 All our hopes have disappeared Our race will... not thrive Time will not recall the year 2085 Jeg mener det jeg sier. *edit* Etter litt gransking, ser jeg at Ayreon har nevnt både 2084 og 2085. Dette er sikkert en feil eller forglemmelse fra hans side. Skal google litt og se hva jeg finner ut... *edit2* Joda! Utslettelsen skjer i 2084, men i 2085 finnes det ingenting levende igjen på jorden. Endret 23. september 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå