KillMilla Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei! Etter en runde med fjerning av wixawin popups med hjelp fra malwareremoval på jobb pc'en min, tenkte jeg at jeg skulle ta å kjøre diverse scans på hjemme pc'en som er blitt usannsynlig treig og bare henger seg. Lastet ned malwarebytes, men får ikke pakket ut og kjørt filen fordi MSVBVM60.DLL mangler er beskjeden jeg får. Den samme beskjeden kommer når jeg prøver å kjøre Hijack this. Hva kan gjøres og hva betyr egentlig dette? Takk så mye for hjelp! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Innstalere denne Kjør denne så ser vi hvordan det ser ut. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Endret 18. september 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
KillMilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) *fjernet* Endret 21. september 2008 av KillMilla Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja ser bra ut. --- Nå virker vel MBAM igjen da kan du ta en scan med den. --- Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /u fra kjør-vinduet. Denne kommandoen gjør at filer i karantene og backups blir slette. Systemgjenopprettingsmappa nullstilt etc. --- Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør og register-renser"svar ja til og reparere"-->backup svar ja når du blir spørt. Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte. --- Surf trygt. Lenke til kommentar
KillMilla Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ja ser bra ut.--- Nå virker vel MBAM igjen da kan du ta en scan med den. --- Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /u fra kjør-vinduet. Denne kommandoen gjør at filer i karantene og backups blir slette. Systemgjenopprettingsmappa nullstilt etc. --- Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør og register-renser"svar ja til og reparere"-->backup svar ja når du blir spørt. Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte. --- Surf trygt. OK. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå