randomguy111 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 I clear koden din må du ha: Textbox1.text = "" textbox2.text = "" Ikke mellomrom mellom "" Nå funka det!! Mange takk for hjelpa! Lenke til kommentar
randomguy111 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få til at det bare går an å taste inn tall og komma i text1 og text2? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noe noen skulle sagt for lenge siden: RTFM! Det høres ut som en fornærmelse, men det viktigste verktøyet for en som programmerer er faktisk dokumentasjonen til det du jobber med. I ditt tilfelle står alt du noensinne trenger å vite om emnet på msdn.microsoft.com Vit hva du lurer på, og ha alt det grunnleggende inne, så hadde aldri dette vært noe problem. Er du usikker på en av disse punktene, er det noe fundamentalt du ikke har peiling på, og trenger sannsynligvis mer trening før du trenger engang å lure på dette. Som hint: sjekk ut dokumentasjonen til alle de forskjellige Int.Parse funksjonene. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 InjB: Hva svarer jeg på nå tro? Det er en grei holdning å quote det man svarer på fordi det er mange brukere her, og jeg har opplevd mange ganger at mitt svar plutselig havner langt under det jeg faktisk svarer på, nettopp av den grunnen. Det er ingen garanti at svaret man gir havner rett under posten man svarer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå