Winydancer Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Fikk faktisk ikke med meg at det gikk kamper idag. Tar det igjen til helgen. Trenger å treffe på ettpar snart Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Bong 29 (VM Kvalikk): Romania - France . B Polen - Tsjekkia . B Bulgaria - Italia . B Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 1206 kr Bong 30 (Mix) Sveits U21 - Spania U21 . B Sverige - Portugal . B Tyskland - Russland . H Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 592 kr Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Helt enormt. Var på fylla hele dagen, så ble litt kvalm da jeg sjekka text-tv dagen derpå å så resultatet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 12/30 Bong 31 (VM Kvalikk): Norge - Holland . B til pause Belgia - Spania . B Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 425 kr. Bong 32 (VM Kvalikk): Norge - Holland (1-0) . B Belarus - England (1-0) . B Belgia - Spania (1-0) . B Innsats: 100 kr (x3 = 300kr) Mulig gevint: 2406 kr !NB; 2/3 system. Lenke til kommentar
Corel Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Godt det ikke bare er meg det gikk dritt for Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, herregud. 12/32. Er muligens inne i min svakeste periode -noensinne- som better. Utrolig at Nederland ikke scorer et mål til. Utrolig at de ikke setter inn van Persie før. Utrolig at Spania klarer å slippe inn mål, + uflaks med skaden på Torres. Mye motgang nå. Satser på å snu det med litt Premier League fotball til helgen! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Okei. Nå legger jeg alle kort på bordet og bruker store deler av det som er igjen på bettingkontoen, på helgens kamper. Mistet mye den siste perioden. Bong 33 (Mix): Fulham - Sunderland . B Napoli - Juventus . B Innsats: 100 kr Mulig gevinst: 941 kr Bong 34 (Mix): Espanyol - Villarreal . B Roda JC - Heerenveen . B Viktoria Plzen - Sparta Praha . B Innsats 200 kr Mulig gevinst: 2006 kr Bong 35 (Mix): Burnley - Birmingham . B PReston - Reading . B Kalmar - Gøteborg . H Innsats: 75 kr (x3 = 225 kr) Mulig gevinst: 1119 kr !NB; Spilt med 2/3 system Bong 36 (Mix) Middlesbrough - Chelsea . U Arsenal - Everton . U Aston Villa - Portsmouth . U GAIS - Malmø . U Innsats: 7.48 Mulig gevinst: 1300 kr Føler meg ganske sikker på at minst en av disse må gå inn. Den siste er selvsagt bare en "søkende". Tviler på at det blir U i alle de kampene, men kan fort skje ettersom Chelsea sliter med skader, Arsenal er i dårlig form. AV og Portsmouth er omtrent jevngode, samme med GAIS og Malmø. Anywho. Blir en spennende helg. mye står på spill for min del. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) 12/36.. Herregud.. Utrolig at jeg ikke klarer å prikke inn noe som helst. Kan informere om at bettningkontoen er tørr nå, etter at jeg tok ut et småpent beløp for å betale for et stereoannlegg. Dette gjorde jeg før landslagskampene, og trodde at de 12-1300 jeg hadde igjen på konto ville være nok til å bygge videre på suksessen. Men etter mange bommer, og en liten periode med pokeravhengighet, så er det altså tørt på kontoen nå. Satser på å ha penger å sette inn til Champions League i midtuken. Huffhuff Har tapt ca 1200 kr på rad nå på betting. Latterlig. Endret 19. oktober 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Og etter to måneders pause er tråden fortsatt like død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå