Gå til innhold

Finnes det mp3 spiller til. s55?

Anbefalte innlegg

Sjekk denne linken da..t68i for ca. 2100kr:

http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12685

S55 føltes mye mer "billig" ut enn t68i. :yes:

Den føltes mye mindre solid ut.

Dessuten likte jeg joysticken mye bedre enn den knøttlille navigasjons tasten på s55. :yes:

Og batteritiden på t68i'en jeg hadde varte ca. dobblet så lenge enn på s55.

Min 3650 varer lengre enn s55'en jeg hadde, selv om siemens oppgir at s55 skal ha lengre batteritid.

Det siste er at t68i var mye stiligere, og tastene hadde en rå belysning.

Dessuten var det en lite lys som blinket f.eks blått hvis bluetooth var på, og f.eks rødt hvis det var lite batteri igjen.

S55 synes jeg rett og slett er en dårlig kopi av t68i.

1. Folk har tydeligvis forskjellige følelser, siden jeg mener det helt motsatte ;)

2. Hvor lenge varte S55 hos deg da? Du ladet den sikkert ikke helt opp og helt ned de første gangene :roll: ... hos meg varer den ca en uke med vanlig bruk!

3. Det lyset kan være fancy de første dagene, men blir fort irriterende etterhvert... (men det kan jo og brukes som briefing i fjortisstadiet :lol:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til og med på fan siden din(club-siemens.com), så leste jeg mye om problemer med tastene...

Da bør du lese litt mer før du sier slikt. De få som har opplevd problemer med opp på meny-tasten (antar det er dette du mener) har blitt kvitt problemet ved oppgradering av firmware (gratis selvsagt). Så da er ikke dette noe problem å snakke om lengre 8)

Lenke til kommentar
Sjekk denne linken da..t68i for ca. 2100kr:

http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12685

S55 føltes mye mer "billig" ut enn t68i. :yes:

Den føltes mye mindre solid ut.

Dessuten likte jeg joysticken mye bedre enn den knøttlille navigasjons tasten på s55. :yes:

Og batteritiden på t68i'en jeg hadde varte ca. dobblet så lenge enn på s55.

Min 3650 varer lengre enn s55'en jeg hadde, selv om siemens oppgir at s55 skal ha lengre batteritid.

Det siste er at t68i var mye stiligere, og tastene hadde en rå belysning.

Dessuten var det en lite lys som blinket f.eks blått hvis bluetooth var på, og f.eks rødt hvis det var lite batteri igjen.

S55 synes jeg rett og slett er en dårlig kopi av t68i.

1. Folk har tydeligvis forskjellige følelser, siden jeg mener det helt motsatte ;)

2. Hvor lenge varte S55 hos deg da? Du ladet den sikkert ikke helt opp og helt ned de første gangene :roll: ... hos meg varer den ca en uke med vanlig bruk!

3. Det lyset kan være fancy de første dagene, men blir fort irriterende etterhvert... (men det kan jo og brukes som briefing i fjortisstadiet :lol:)

Jeg har alltid ladet mobilene jeg har hatt 16 timer den førte gangen, deretter ladet den helt ut de neste 5 gangene. :yes:

Jeg har fått et inntrykk av at det ikke er bare jeg som synes at s55 har dårligere batteritid enn de påstår. :wink:

Ta en titt på howardforums.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...