danieltv Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noen som vet om det finnes har tenkt å kjøpe s55 og lurer på om det finnes mp3 for den? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Godt spørsmål... Siemens har foreløpig ikke annonsert noen mp3-spiller for mobilene med de nye kontaktene. Det går rykter om en overgang som gjør at du kan bruke den gamle mp3-spilleren med den nye kontakten, men har enda ikke sett noe konkret... Jeg håper og tror det kommer en ny MP3-spiller snart 8) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ikke skjøp s55, det er et dårlig kjøp. Det er jo ikke med kamera en gang, hvis du skal ha det som ekstra utstyr er det nesten like svært som mobilen!!!!! Det er ikke NOEN spesielle ting på s55. Kjøp en nokia eller sony ericsson, det er gode mobiler!!!!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ikke skjøp s55, det er et dårlig kjøp. Det er jo ikke med kamera en gang, hvis du skal ha det som ekstra utstyr er det nesten like svært som mobilen!!!!! Det er ikke NOEN spesielle ting på s55. Kjøp en nokia eller sony ericsson, det er gode mobiler!!!!! Du aner jo ikke hva du prater om Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ikke skjøp s55, det er et dårlig kjøp. Det er jo ikke med kamera en gang, hvis du skal ha det som ekstra utstyr er det nesten like svært som mobilen!!!!! Det er ikke NOEN spesielle ting på s55. Kjøp en nokia eller sony ericsson, det er gode mobiler!!!!! Du aner jo ikke hva du prater om Så absolutt ikke... S55 ER et godt kjøp for de som ikke gidder å gå rundt med merkelige tasteoppsett i lomma. Dessuten har ikke SonyEricsson noen bedre må markedet, per i dag, bortsett fra P800, som igjen er ganske stor... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du aner jo ikke hva du prater om Og det har du????? Tror du ikke jeg har sett det mange plasser. Si EN ting som er på s55 som ikke er på 3650 eller P800!!!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 3650/P800 er jo litt store i forhold da... Litt dyrere og. Jeg synes at S55 er et godt valg, vurderte den selv, men venter nå på T610... Gled deg over et godt kjøp danieltv (morsomt navn på en tv-kanal...) Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Mobil eksperten: GPRS klasse 10 f.eks ? Nå har 'Mobil eksperten' ødelagt nok en tråd... Jeg ville bannet denne brukeren rimelig fort. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du aner jo ikke hva du prater om Og det har du????? Tror du ikke jeg har sett det mange plasser. Si EN ting som er på s55 som ikke er på 3650 eller P800!!!!! Du kanke sammenligne "PDA-mobiler" med "normale" mobiler som S55 da vettu! Hvis du er av typen som liker å gå med mursteiner i lomma så er nok 800 noe for deg ja, men S55 er jo en helt annen type mobil! Du som er selvutnevnt "mobil ekspert" burde jo vite det! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du kanke sammenligne "PDA-mobiler" med "normale" mobiler som S55 da vettu! Hvis du er av typen som liker å gå med mursteiner i lomma så er nok 800 noe for deg ja, men S55 er jo en helt annen type mobil! Du som er selvutnevnt "mobil ekspert" burde jo vite det! Nå er en murstein tyngre en 154g. da! Murstein for deg, mobil for oss andre! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du kanke sammenligne "PDA-mobiler" med "normale" mobiler som S55 da vettu! Hvis du er av typen som liker å gå med mursteiner i lomma så er nok 800 noe for deg ja, men S55 er jo en helt annen type mobil! Du som er selvutnevnt "mobil ekspert" burde jo vite det! Nå er en murstein tyngre en 154g. da! Murstein for deg, mobil for oss andre! Dobbelt så tung som en S55 er "murstein" ja Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du kanke sammenligne "PDA-mobiler" med "normale" mobiler som S55 da vettu! Hvis du er av typen som liker å gå med mursteiner i lomma så er nok 800 noe for deg ja, men S55 er jo en helt annen type mobil! Du som er selvutnevnt "mobil ekspert" burde jo vite det! Nå er en murstein tyngre en 154g. da! Murstein for deg, mobil for oss andre! Dobbelt så tung som en S55 er "murstein" ja Da er jo s55 en halv "murstein" da! Mursteniner veier ca.10 ganger mer, dvs. 1,54kg! Det er ikke tyngden som teller, men innholdet! Lenke til kommentar
danieltv Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Takk for svar molna! Er det noen andre som greier og svare på spørsmålet mitt og ikke diskiuere hvilke mobiler som er best.....d kan dere gjøre på en annen post. PS jeg har oxo bestemt meg for å kjøpe s55 dermed basta! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 bra danieltv, sikkert lurt. Er en veldig bra mobil. Mobil-eksperten: trodde du hadde skjerpa deg? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det er ikke tyngden som teller, men innholdet! Jeg vil nå påstå at både tyngde og størrelse er blant de aller viktigste faktorene når det gjelder noe man skal ha med seg i lomma 'hele tiden'. Du er vel typen som gjerne kommer med overstrømmende forslag om å kjøpe et par fjellstøvler siden de er mye mer solide, vanntette, stabile, har bedre gripeevne osv. når noen lurer på om et konkret par joggesko er bra eller ikke... Tufs Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er det noen som vet om det finnes har tenkt å kjøpe s55 og lurer på om det finnes mp3 for den? Jeg ville heller anbefalt deg å kjøpe SE t68i. Etter å ha hatt begge to så synes jeg t68i hadde mye mer kvalitet. Dessuten kommer du sannsynlighvis til å få problemer med tastene på s55, dette er et vanlig problem. :-? På alle de 4 s55'ene jeg har vært borti har tastene hvert uresponsiv. Dessuten koster t68i mye mindre, du får den for ca. 2000kr (!) uten abb. på mpx.no og pcutstyr.no S55 er dessuten utrolig treig på wap, og når man skal skrive inn tekst på wap så går det ca. 1 sekund fra du trykker på knappen til den reagerer... Det er ihvertfall mine erfaringer.. Dessuten hvis du kjøper en t68i for 2000kr, så finnes det en mp3 spiller til den som koster svært lite (300-500kr). Har gode erfaringer med både t68i og mp3 spilleren, men det kan ikke sies om s55. Lykke til! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg ville heller anbefalt deg å kjøpe SE t68i. Etter å ha hatt begge to så synes jeg t68i hadde mye mer kvalitet. Dessuten kommer du sannsynlighvis til å få problemer med tastene på s55, dette er et vanlig problem. :-? På alle de 4 s55'ene jeg har vært borti har tastene hvert uresponsiv. Dessuten koster t68i mye mindre, du får den for ca. 2000kr (!) uten abb. på mpx.no og pcutstyr.no S55 er dessuten utrolig treig på wap, og når man skal skrive inn tekst på wap så går det ca. 1 sekund fra du trykker på knappen til den reagerer... Det er ihvertfall mine erfaringer.. Dessuten hvis du kjøper en t68i for 2000kr, så finnes det en mp3 spiller til den som koster svært lite (300-500kr). Har gode erfaringer med både t68i og mp3 spilleren, men det kan ikke sies om s55. Lykke til! Du MÅ bare slenge dritt om S55 du... virker som om du har hatt bare problemer med den (?).. vel, da er du den eneste. Jeg har hatt den en stund nå, og har også "trykket litt" på T68i tidligere.. S55 reagerer mye raskere i menyene etc enn T68i, som er direkte treg! Det med WAP-reaksjon har ikke jeg selv opplevd, så jeg skjønner ikke helt hva du gjorde med S55'en for å få den så "dårlig"... Og btw, knappene til S55 er de deiligste knappene på en mobil jeg har vært borti, jeg skjønner ikke hvorfor de var så dårlige hos deg danieltv: Om du ikke allerede har kjøpt S55, så anbefaler ihvertfall JEG å kjøpe den. Det er den beste mobilen JEG vet om (pluss at den har stil, slik at du tør ta den opp offisielt ) Og en ting til, mpx.no har T68i for 2 449kr, mens de selger S55 for 2 865kr, uten abbonement og uten kamera, visstnok... Med 400kr i prisforskjell mener jeg S55 er et mye bedre kjøp! :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dessuten kommer du sannsynlighvis til å få problemer med tastene på s55, dette er et vanlig problem. :-? Heh, nok et argument trolig tatt ut fra luften. Hvis du virkelig hadde et slikt problem, er du nok 1 av 1000 Hjelper ikke å slenge dritt om S55 når fakta motsier deg. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Sjekk denne linken da..t68i for ca. 2100kr: http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12685 S55 føltes mye mer "billig" ut enn t68i. Den føltes mye mindre solid ut. Dessuten likte jeg joysticken mye bedre enn den knøttlille navigasjons tasten på s55. Og batteritiden på t68i'en jeg hadde varte ca. dobblet så lenge enn på s55. Min 3650 varer lengre enn s55'en jeg hadde, selv om siemens oppgir at s55 skal ha lengre batteritid. Det siste er at t68i var mye stiligere, og tastene hadde en rå belysning. Dessuten var det en lite lys som blinket f.eks blått hvis bluetooth var på, og f.eks rødt hvis det var lite batteri igjen. S55 synes jeg rett og slett er en dårlig kopi av t68i. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dessuten kommer du sannsynlighvis til å få problemer med tastene på s55, dette er et vanlig problem. :-? Heh, nok et argument trolig tatt ut fra luften. Hvis du virkelig hadde et slikt problem, er du nok 1 av 1000 Hjelper ikke å slenge dritt om S55 når fakta motsier deg. Til og med på fan siden din(club-siemens.com), så leste jeg mye om problemer med tastene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå