navara Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei. I går (16/9-08) sa maskinen ifra at det var en oppdatering tilgjengelig. Jeg lastet ned og installerte den, som viste seg å være SP3. Installeringen krevde omstart av maskinen, og det var her problemene startet. Etter omstarten ble maskinen treg, det trådløse nettverket sluttet og fungere, (jeg får fremdeles kommet meg på nettet ved hjelp av kabel, men det går MYE tregere enn vanlig. ) Og sist men ikke minst har den gjort msn`en min ubrukelig. Jeg ønsker kort og godt å kvitte med med hele jæ*** service pack3 og gå tilbake til nr2. Er det mulig å få til dette på noe vis? Kan jeg finne SP2 og laste den ned? Jeg trenger sårt litt hjelp her.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du kan bruke systemgjenoppretting (start > tilbehør > systemverktøy), og så velge en dato før du installerte sp3. Hvis det ikke virker kan du prøve å starte xp i sikkerhetsmodus ved å holde inne eller trykke febrilsk f8, f9 eller f10 knappen (husker ikke nøyaktig, men tror det var f8), rett før ladeskjermen for windows xp dukker opp. Men windows vil vel prøve å oppdatere til xp3 selv hvis ikke du slår av autooppdateringsgreia til windows. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gormers: Det er bare å huke av for at du ikke vil bli påmint om denne oppdateringen senere. Sånn er det hvertfall på XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå