Mikr89 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei, Har en lg viewty mobil med et sandisk minnekort på 2gb,som jeg etter hvert fyller på med film og musikk, det som er problemet er at etter hvert jeg har sett filmene eller vil overføre de jeg selv har filmet til macen,så vil jeg jo selvsagt slette de filene og det går,men får ikke plassen tilbake på minnekortet. Må formatere minne kortet i mobilen for og få tilbake plassen på kortet.Så lurte på om det kunne hjulpet og formatere minnekortet på macen,finnes det et program for dette,for har ikke peiling på hvordan jeg ellers skal gjøre det,da det er ikke likt som på en pc. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Du bruker Diskverktøy/Disk Utility, som ligger i Programmer -> Verktøy.. Derfra går du inn på minnekortet ditt i sidebaren til venstre, og velger Slett/Erase.. Da formaterer du minnekortet ditt Bildet viser hvor du gjør det Endret 17. september 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå