Molotovcocktail Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tror ikke det er toll på elektronikk, så du trenger bare å forholde deg til momsen. Og medregnet moms så tror jeg faktisk ikke du sparer noe på å bestille fra Apple Store US. Men som de andre, råder jeg deg til å istedet kjøpe Ultimate Ears eller Shure. Da får du rett og slett bedre lyd for pengene. Her kan du velge og vrake. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har disse fra shure: https://prisguiden.no/product.php?productId=88782 Er ikke det grann fornøyd, superflat lyd, lite bass, betalte mer enne 980kr for å si det sånn, på eplehuset. Jeg lengter etter en glimrende bass, noe til ca 1000 kr, noen ideer/erfaringer? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Bass sier du? IEMs? Da er garantert Ultimate Ears Super.fi 5 EB et meget bra valg. EB står for Extra Bass. Dene ene av de to driverene i hver monitor fungerer som en sub. Link - Noe over budsjettet, men du finner de sikkert litt billigere en annen plass. Har selv hatt Super.fi 5 Pro (valgte disse da jeg ikke trenger mye bass), og de var såpass bra at jeg fikk mersmak og oppgraderte til Triple.fi 10 Pro. Endret 30. desember 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Om noen vil prøve de, så er det fullt mulig å gjøre så på Soundgarden, var ihvertfall der jeg fikk prøvd de. Hmm, føler at mange har en dårlig erfaring og automatisk dårlig innstilling til produkter med kjendisers navn på Jeg selv er meget stor Dre fan og det fikk meg til å sjekke ut disse til å begynne med, i og med at han er en mester i å lage beats. Jeg researcha litt og fant ut av at de var veldig dyre Jeg researcha før de hadde blitt sluppet ut og letet litt mer etter de ikveld. Nå ser jeg at det er et par anmeldelser ute og at disse scorer ganske så høyt på flere steder. http://www.geek.com/articles/gadgets/revie...hones-20080730/ http://www.ubergizmo.com/15/archives/2008/...ive_review.html http://dvice.com/archives/2008/07/day_one_review_3.php (dette er bare noe litt googling ga meg, så jeg vet ikke om dette er "bra" sider eller hva) Da jeg prøvde disse på Soundgarden, ble jeg forelsket De var så deilige å ha på, og stenge ute lyd meget godt. Jeg selv hører på hip-hop, og dette var den eneste sjangeren jeg fikk testet de med, da seff på dres egen beats . Lyden var utrolig god og jeg følte at det rysta i hele hodet mitt når bassen inntraff. Er veldig keen på disse, men 3000,- er jævlig mye penger. Og selv om jeg sparer 3000,- ved å kutte ned på andre ting så klarer jeg ikke stille meg selv inn på å bruke 3000,- på ett sett med hodetelefoner. Jeg er fornøyd med 250,- Koss PortaPro, som egentlig er i en ganske lavere klasse enn Beats, men for 2700,- mindre, så får det kanskje være så. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg kjøpte Beats by Dre idag og dette er helt sykt. Fikk helt nytt forhold til musikk. Anbefales Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen som har noe erfaring med disse her og jogging? Ser for meg at man blir nødt til å bruke nakkestøtte resten av livet om man tar seg en joggetur med disse her Lenke til kommentar
jonasstrand Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har disse, men kan den aktive støykanselleringen høres når det ikke spilles musikk, men hodetelefonene likevel er påslått? Kan det beskrives som en svak og noe skurreaktig lyd? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Veldig svak, og susete lyd, ja. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Mitt største problem med disse hodetelefonene er den overdimensjonerte bassen. Rett og slett slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skru ned på eq da vel`? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Joda, equalizer kan endre lyden. Men poenget mitt var at jeg kjøpte aldri Beats hodetelefonen grunnet klangen den hadde. Da kjøper jeg heller en hodetelefon som passer meg bedre. Og hvordan lyden ville vært etter å ha innstilt EQ vet jeg heller ikke. Den massive bassen kan skjule detaljer eller prøve å skjule at den ikke har detaljer. Om det var forståelig Endret 16. august 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Scratch that. Endret 31. oktober 2009 av Bloodwake Lenke til kommentar
MVI Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjøpte disse for litt over 1 uke siden. Synes lyden av disse er kjempegod. Synes heller ikke at det var for mye bass som mange her sier. Og de er heller ikke så altfor dyre. Er mulig og få de for 1700. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kjøpte disse for litt over 1 uke siden. Synes lyden av disse er kjempegod. Synes heller ikke at det var for mye bass som mange her sier. Og de er heller ikke så altfor dyre. Er mulig og få de for 1700. Hvor kunne jeg fått de for den prisen ? jeg har altid drømt om Beats by Dr. Dre. men de virker ATLFOR dyre Lenke til kommentar
MVI Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fra ebay inkludert express frakt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Korleis er desse på musikk som f.eks. pink floyd og meir akkustisk gitarspeling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå