Calc Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei, jeg er på utkikk etter et sted som selger div. elektronikk. F.eks. DC-motorer, resistorer, transistorer, CdS celler og lignende. Har funnet en kjempegod side i RadioShack.com, men de sender kun til usa. Takk. Endret 19. september 2008 av Calc Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg har god erfaring med www.futurlec.com. Greie priser og ikke så verst shippingtid. Beregn mellom 7 og 10 virkedager før du har pakka. Ellers har du jo www.elfa.se i Norge. Endret 17. september 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Calc Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Alright, da skulle det være fikset. Melkekartong : Er ikke elfa kun beregnet for bedrifter? Futurlec ser bra ut. Noen andre? Er det virkelig ingen slike butikker i Norge/Skandinavia? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ELFA har jeg kjøpt hos mange ganger, flott butikk. Hvis du vil ha større utvalg og litt billigere kan du bestille hos Digi-Key (google it) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har store problemer med å finne analoge oscillatere, noen som vet om butikker som selger dette? Lenke til kommentar
Calc Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 khaffner: hvordan fikk du kundenummer hos elfa? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 khaffner: hvordan fikk du kundenummer hos elfa? Det er fattern som bestiller og henter i butikken for meg, jeg har ikke kundenummer. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg trenger noe rettet mot det private markedet. Ser ut som om robotteknikk o.l ikke er så populært her til lands. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Fant ei svensk side som ikke ser så verst ut: http://www.electrokit.se/ Kan virke som om de sender til privatpersoner. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Man trenger ikke kundenummer for å handle hos Elfa. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 elfa duger somregel til det meste. Vet også om en del som bruker http://no.farnell.com/ Lenke til kommentar
Calc Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 sedsberg: vet du hva som menes med Ordrereferanse? Er litt usikker på hva jeg må skrive inn der. Thorsen: Trodde de og var kun for bedrifer. Ser ut som om jeg har missforstått litt gitt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 sedsberg: vet du hva som menes med Ordrereferanse? Er litt usikker på hva jeg må skrive inn der. Thorsen: Trodde de og var kun for bedrifer. Ser ut som om jeg har missforstått litt gitt. Enten kan du skrive navnet ditt eller en egen referanse eller noe. Tror ikke det er noe viktig felt. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Alright, får teste. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Acey Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Scanelco har en god del ting. Er et enmannsfirma som holder til i Fana utenfor Bergen, men de sender ganske sikkert landet rundt. Er utrolig hyggelig han som driver det, jeg har fått hjelp til å skaffe det meste der http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/scan.../1854421934.htm Lenke til kommentar
Calc Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Genialt! Jeg bor i Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå