Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veldig usikker angående forhold.


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertg17

Jeg møtte noen for ca 1 måned siden nå. Det var på en fest hjemme hos henne, og hun fylte da år. Det var en meget spesiell kvell og i ettertid har jeg møtt henne en del ganger. Vi har vært på konsert ilag, noe jeg syntes var fantastisk. 2 timer roligdans mens vi så Madrugada spille live. Senere har vi vært en del ilag. Vi har vært på Kino to ganger, og hun har vært hjemme hos meg, og jeg har vært hjemme hos henne noen ganger. Hun er et fantastisk menneske, som er engasjert i veldig mye på en gang. Jeg har en fornemmelse av at hun føler seg sliten til tider, og at han har hatt det vanskelig.

 

For noen dager siden fikk jeg møte hennes foreldre, og vi hadde det kjempekoselig. De så begge ut til å være positive til meg, værtfall tror jeg det.

 

Men i det siste har jeg hatt en fornemmelse av at hun ikke er helt interessert. Vi kom så langt at vi fikk snakket om forholdet vårt, og jeg følte om at hun hintet til at vi skulle være kjærester. Men etter to dager spurte hun om jeg kunne komme hjem til henne der hun sa at hun ville ta et skritt tilbake, fordi hun syntes at det gikk litt for fort. Jeg, syns at vi har gått regelmessig greit fremover. Jeg har tatt det helt med ro, og jeg vil tro at hun også har det. Vi er ikke akkurat et sånt par som går rundt 20 timer i døgnet og holder hånd. Hun sier at hun trenger frihet, til å gjøre det hun vil. Og det forstår jeg jo såklart. Når det gjelder kontakt så går det vanligvis i sms, og da kan det ofte ta 30 min eller flere timer før hun svarer på meldingene mine. I starten svarte hun i løpet av 1 min, men i det siste ser det ut som hun er likegyldig i å svare meg, noe som får meg til å lure siden jeg har sett at hvis hun får en sms fra en venninne så svarer hun ASAP uansett hvordan situasjon hun er i.

 

Det er som oftest jeg som tar initiavitet til å holde kontakt med henne, for hvis jeg ikke sender mld til henne eller noe i den duren så har vi ikke kontakt på flere dager. Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Ikke sende henne melding eller noe som helst helt til hun tar initiativet til å sende meg ei melding? Jeg vil så gjerne at vi skal bli et par, men hun virker litt likegyldig og usikker og jeg føler at jeg tenker alt for mye over dette. Jeg blir rett og slett gaaaal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg= karen som laget tråden.

 

hun har hatt det vanskelig*, var det meningen det skulle stå.

 

Takk for svarene. Jeg får nok bare se hvordan det går. Kvelden vi møttes så ble jeg faktisk tatt imot med åpne armer, selv om jeg aldri hadde møtt henne, så jeg vil tro at det er noe interesse. Men angående med det du sa om at det finnes mange trær i skogen, så kan jeg ikke si meg helt enig. Denne personen jeg har møtt er unik og jeg må nok lete lenge etter noen som er som henne. Jeg kommer ikke til å gi opp, det er hvertfall 100% sikkert.

Endret av Osiric
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal tro noe, så er det at hun er usikker. Ikke nødvendigvis på deg, men kanksje på seg selv. Dette sier jeg ut i fra at jeg føler hun kunne ha vært meg.

 

Det var det jeg fikk følelsen av når vi satt og pratet her om dagen. Jeg skulle gjort hva som helst for at hun ikke skulle ha følt det slik.

Lenke til kommentar
Det er som oftest jeg som tar initiavitet til å holde kontakt med henne, for hvis jeg ikke sender mld til henne eller noe i den duren så har vi ikke kontakt på flere dager. Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Ikke sende henne melding eller noe som helst helt til hun tar initiativet til å sende meg ei melding? Jeg vil så gjerne at vi skal bli et par, men hun virker litt likegyldig og usikker og jeg føler at jeg tenker alt for mye over dette. Jeg blir rett og slett gaaaal.

 

Kan ikke få noen til å joine i et forhold sånn helt uten videre. Folk er forskjellige. Så derfor take it easy, er hun keen på deg vil hun nok ta kontakt, selv om det kan gå mer enn kun noen dager.

Lenke til kommentar

Om du vil ha et forhold der begge tar ansvaret for 50% av kontakten, så må du tilpasse dette i førsten. Greit, det er visst sånn at guttene tar 90% av ansvaret av kontakten i førsten når man blir kjent, men dere har jo vært ettersom jeg skjønner, kjent lenge?

 

La henne få tenke litt, da det er tydelig at hun trenger litt rom for seg selv. Jenter er ofte sånn. Det hadde vært værre om du hadde vært sammen med henne! Da hadde det vært svært vanskelig å se bort fra henne og tenke på noe annet.

 

Jeg foreslår som noen andre her, at du bare ser litt bort fra henne. Men for all del! Ikke glem å gi henne de små hintene om at du fremdeles er interessert! For om det virker som du gir faen i henne, tipper jeg dette har en motsatt virkning. Gi henne ørsmå oppmerksomheter, men vent kanskje en uke eller mer før du begynner med dette.

 

Et eksempel: Om dere går på samme skole, du møter henne i kantina så skal du ikke late som du ikke ser henne. Smil gjerne til henne, og vis at du er der. Men ikke noe særlig mer. Om hun tar kontakt, ved å spørre hva du driver med, hva du skal etterpå osv, er det håp.

 

 

Lykke til, og håper jeg ikke sa noe feil!

 

 

Og du MÅ ikke følge andres råd til punkt og prikke. Om magefølelsen din sier imot det jeg har tipset om nå, så bør du vurdere det før du gjør noe. Tips du får på nettet er ikke en fasit på hva du kan gjøre, da det er ganske individuelt for hver person. Men la tipsene guide deg i rett retning! :) Syntes jeg måtte skrive det, da det er mange som gjør eksakt hva andre sier de skal gjøre, noe som kan bli feil i visse situasjoner.

 

Lykke til, igjen! :)

Lenke til kommentar

Ikke spille noe spill.. Men du kan jo gi henne den spacen hun trenger. Vis at du har ditt liv også, vær med venner, dra på trening, gjør dine ting. Så ser du om hun tar kontakt.. Kan hende hun trenger følelsen av at hun er med på å styre litt.. Men hvis du ser henne eller hun ringer eller kontakter deg, så svar med en gang. Vis at du er der og er interessert i henne:)

Lenke til kommentar

Takk alle sammen. Dere er alle inne på noe der. Jeg skal ta å leve livet mitt normalt, og se hva som skjer. Jeg trener jo 3-4 ganger i uken på treningstudio og henger sammen med venner stort sett hele tia. Vi går på hver sin skole her i byen som gjør at vi faktisk treffer hverandre enda sjeldnere. Jeg vet at hun trenger tid for å tenke, siden vi snakket om det for noen dager siden hjemme hos henne. Hun sier at hun trenger litt ekstra "frihet" i tilværelsen fordi hun sier at hun trenger å finne seg selv. Jeg kom over et innlegg som hun hadde skrevet på et forum som vi begge er aktive på, og der fant jeg en tråd som er over et halvt år gammelt der hun sier at hun må finne seg selv, og hvis hun enda ikke har funnet seg selv så lurer jeg på om jeg må være ekstremt tolmodig.

 

Nå har det seg sånn at jeg helt ærlig ikke kan tenke meg til å lete etter noen andre. Vi har så ekstremt mye til felles, og hun er ikke en typisk jente-jente og har sine helt egne meninger, og syn på forskjellige ting. Har aldri møtt noen som henne, og jeg nekter å gi slipp på henne. Men jeg skal ta å la henne få tenke over ting, og hun tar nok kontakt hvis hun er interessert.

Endret av Osiric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...