christhenoob Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Good dag, eller kveld.. anyway jeg har tenkt mye på å kjøpe et litt kick ass anlegg, logitech Z-5500. 5.1 surround sound anlegg. jeg har (som en venn av meg sier) 5.1 på hovedkortet mitt, men er EKSTREMT usikker selv.. er ikke sånn best på lyd og lydhardware... link til hovedkort, for dere som kan se om det er 5.1 eller ikke.. https://prisguiden.no/product.php?productId=46105 og til det eventuelle lydkortet jeg har tenkt på å kjøpe. er selfølgelig best om jeg slipper dette da:P er forresten ikke sikker om dette er kompatibelt med windows ultimate 32 bit, som jeg da har... bestemte meg for å ikke linke et kort, nesten bedre om du/dere som leser dette, kunne anbefalt et.. vil helst ikke betale mer enn 500kr for det kortet. men som sagt, må være minst til 5.1 da. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Til et slik annlegg, vil jeg ytterst anbefale et ekstra lydkort. Anbefalt er; Asus Xonar og på god andreplass Creative X-Fi Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 kortene du anbefaler ligger i min prisklasse, så det er jo bra.. men asus xonar kortet, hvilke tilkoblinger er hvilke? jeg er så smart, at jeg blir forvirra av det der xD mens på creative X-fi er det farga... ser forresten at crfeative X-fi kortet ikke har en svart tilkobling, men grå? skjønner ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå