Gå til innhold

Noen som har garantert Tbred B?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen jeg er ny her :D

Har vært veldig spennt over hele greiene med Tbred B prosessorene og har lyst på en 2100+ men den må være garantert god stepping på.

Har hittil bare handlet på Psdata og Komplett. Siste eg kjøpte var xp1800+ fra Psdata, men den var Tbred A og ikke noen særlig overklokker. Kjører den på 2100+ hastighet nå og for og oppnå det stabilt, måtte jeg sette strømmen opp til hele 1.7v!

Hvor kan jeg få tak i en "god" Tbred B cpu her i norge? Må jeg bestille fra www.waterheads.dk for å få garantert kvalitet eller burde jeg tatt en sjanse en annen plass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm, har en kompis som jobber i Komplett her i Bergen. Skal b han om å sjekke ut for meg hvilken type 2100+ de har på lager før jeg gjør noe. Fant en stor post litt lengre nede etter jeg postet der "vannhodene" ikke fikk så godt rykte på seg. Burde kanskje tatt sjanse å bestilt fra PSdata..... 8)

Lenke til kommentar
hvorfor får du ikke han kammeraten din i komplett til å finne fram en tbred b til deg og sende oppover......hvis han er schnill så får du sikkert avslag oxo...

Skal gjøre det. Hadde bare glemt det og husket det like etter jeg posted :o

Så dum går det an å bli..... :woot:

Lenke til kommentar
Hei alle sammen jeg er ny her  :D

Har vært veldig spennt over hele greiene med Tbred B prosessorene og har lyst på en 2100+ men den må være garantert god stepping på.  

Har hittil bare handlet på Psdata og Komplett. Siste eg kjøpte var xp1800+ fra Psdata, men den var Tbred A og ikke noen særlig overklokker. Kjører den på 2100+ hastighet nå og for og oppnå det stabilt, måtte jeg sette strømmen opp til hele 1.7v!

Hvor kan jeg få tak i en "god" Tbred B cpu her i norge? Må jeg bestille fra www.waterheads.dk for å få garantert kvalitet eller burde jeg tatt en sjanse en annen plass?

Det er normalt å sette opp spenningen over det som er standard... jeg kjører min på 1.85V. Bare for å være pirkete: Strøm og volt er _ikke_ det samme :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...