Hellbilly Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei alle sammen jeg er ny her Har vært veldig spennt over hele greiene med Tbred B prosessorene og har lyst på en 2100+ men den må være garantert god stepping på. Har hittil bare handlet på Psdata og Komplett. Siste eg kjøpte var xp1800+ fra Psdata, men den var Tbred A og ikke noen særlig overklokker. Kjører den på 2100+ hastighet nå og for og oppnå det stabilt, måtte jeg sette strømmen opp til hele 1.7v! Hvor kan jeg få tak i en "god" Tbred B cpu her i norge? Må jeg bestille fra www.waterheads.dk for å få garantert kvalitet eller burde jeg tatt en sjanse en annen plass? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 bestill på waterheads.dk du......... og jeg tror ikke at de selger amdxp 1800 i tbred butgaver i det hele tatt lenger Lenke til kommentar
Hellbilly Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hmmmm, har en kompis som jobber i Komplett her i Bergen. Skal b han om å sjekke ut for meg hvilken type 2100+ de har på lager før jeg gjør noe. Fant en stor post litt lengre nede etter jeg postet der "vannhodene" ikke fikk så godt rykte på seg. Burde kanskje tatt sjanse å bestilt fra PSdata..... 8) Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hvorfor får du ikke han kammeraten din i komplett til å finne fram en tbred b til deg og sende oppover......hvis han er schnill så får du sikkert avslag oxo... Lenke til kommentar
Hellbilly Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 hvorfor får du ikke han kammeraten din i komplett til å finne fram en tbred b til deg og sende oppover......hvis han er schnill så får du sikkert avslag oxo... Skal gjøre det. Hadde bare glemt det og husket det like etter jeg posted :o Så dum går det an å bli..... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei alle sammen jeg er ny her Har vært veldig spennt over hele greiene med Tbred B prosessorene og har lyst på en 2100+ men den må være garantert god stepping på. Har hittil bare handlet på Psdata og Komplett. Siste eg kjøpte var xp1800+ fra Psdata, men den var Tbred A og ikke noen særlig overklokker. Kjører den på 2100+ hastighet nå og for og oppnå det stabilt, måtte jeg sette strømmen opp til hele 1.7v! Hvor kan jeg få tak i en "god" Tbred B cpu her i norge? Må jeg bestille fra www.waterheads.dk for å få garantert kvalitet eller burde jeg tatt en sjanse en annen plass? Det er normalt å sette opp spenningen over det som er standard... jeg kjører min på 1.85V. Bare for å være pirkete: Strøm og volt er _ikke_ det samme :wink: Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 åssen cpu har du typhon ??? og hva kjører du den på?? Lenke til kommentar
z10an Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Bestillte fra www.vsdata.no fikk en 1800+ Tbread B ganske flax tror jeg..(strøm og Spennig er ikke det samme ) Lenke til kommentar
Hellbilly Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Strøm og spenning......jada jada.... Er ikke norsk så jeg har lov å gjøre feil her og der 8) ::EDIT:: Hva er VSdata forresten?! Aldri sett de før :o Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus - Socket A (Barton) prosessor, 512kb BOXED AMD CPU Athlon XP 2500 1.833MHz Socket A 333FSB 640kbCache 11clk Barton Boxed er det forskjell på disse to? Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 sorry for post, skulle ikke vært posta her :oops: men uansett er det noen som vet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå