Gå til innhold

[AoC]Spillets status 18. September og fremover...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sikkert old-news for de fleste, men om du ikke vet det, så er det bare fint. Det du nevner skal faktisk komme til AoC innen de neste oppdateringene. Nye områder som Ymirs Pass og Tarantia Commons skal inneholde materiale med to motstående parter, der du må velge side og gjøre en del valg osv.

Er vel ikke helt klart når det kommer enda. FC har ikke gitt noen eksakt dato på det.

Jeg er også veldig fornøyd med pathcen! Det eneste er at min stakkars 74 barb har ekstrem kort levetid i Kesh :p Helt vill krigssone. Men jeg synes det er rart, for lvl 80 får jo ikke PcP XP av å drepe meg, gjør de?

Vill krigssone har det vel alltid vært i Kesh, kanskje med unntak av de siste par ukene. På servern jeg spiller på, var det 3-4 store guilds som kriga der konstant. Hadde mye moro med det gamle guildet mitt i Keshetta City ja. Bare synd PvP-systemet ikke var på plass den gang. :) KDS, Nidvardir og RoD mot alle russerne var alltid gøy. men man får bare håpe at det dukker opp flere folk etterhvert.

pantera

Lenke til kommentar

Det hjelper lite at man kan velge siden i en liten zone i spillet. Det kunne man i wow også...velge hvem av kentaurstammene man ville kjempe for i desolace, UTEN at det gjorde noe som helst med selve følelsen i spillet. OMFATTENDE fraksjonsfordeling og konflikt er jo selvsagt det jeg snakker om som mangler.

Lenke til kommentar

Det slo deg aldri at noen foretrekker en virkelig åpen verden, i stedet for å være låst i en statisk RvR-situasjon? Hvis du foretrekker RvR, spill WAR. AoC var alltid et FFA-spill.

Faksjonsdelingen i Common District er bare dilldall, og har selvsagt ingen nevneverdig effekt på FFA-miljøet spillet foregår i.

Lenke til kommentar
Sillirion er hvertfall en kjærnekar når det gjelder forum aktivitet.

Han var jo community manager for Age of Conan da det ble kjent, så han var vell en av de som var mest aktiv på forumet før han fikk jobben i Anarchy Online.

Jepp så sant så sant.

Sil var vel litt som Erling E. opptatt av det generelle. Litt vag og rund i kantene ;)

Savner litt dypdykk. Athelan er jo konge i den gården.

Lenge siden vi har sett/hørt noe fra han. Tror faktisk spillet hadde hatt godt av noen hard-core news nå som de beste guildene (i raid-termer) stikker.

Generelt var alt mye bedre før. ;) Neida. Men har i hvertfall følelsen av at dev'ene var litt mer hardcore til å begynne med. Sikker noe å gjøre med drahjelpen fra communitiet som i begynnelsen var veldig hard-core.

Lenke til kommentar
Jepp så sant så sant.

Sil var vel litt som Erling E. opptatt av det generelle. Litt vag og rund i kantene ;)

Savner litt dypdykk. Athelan er jo konge i den gården.

Lenge siden vi har sett/hørt noe fra han. Tror faktisk spillet hadde hatt godt av noen hard-core news nå som de beste guildene (i raid-termer) stikker.

Generelt var alt mye bedre før. ;) Neida. Men har i hvertfall følelsen av at dev'ene var litt mer hardcore til å begynne med. Sikker noe å gjøre med drahjelpen fra communitiet som i begynnelsen var veldig hard-core.

Athelan finner man ikke på den europeiske forumet, han ser man mest på det amerikanske. Vet ikke om han er så aktiv nå som han var, men han var rimelig aktiv i starten av spillets kariere hvertfall der på andre siden av fjorden.0

Lenke til kommentar

Hadde ikke AO to sider? Og en nøytral viss jeg ikke husker helt feil. Mulig det kun var i starten, er så mangen år siden jeg prøvde spillet. De fleste klagene jeg har sett på aoc er faktisk ytelsen, og bugs, ikke selve gameplayet. Det er jo låvende viss det stemmer. Synes det er flott med et spill som aoc, noe som faktisk er annerledes, feks med war så var det wow all over again. Ja den er vanvittig drøy, men fikk straks følelsen av at dette har jeg jo gjort tusen ganger før.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Forresten (dette er ontopic)... Ble sittende sjokkert og tiltaksløs tilbake, igår, da jeg fant ut at minigames ikke gir ekstra pvpxp for caps, returns eller seiere.

Er så utrloig å se hva som premieres på pvp fronten nå. Exploits, exploits.

Folk hopper bare inn i et capture the skull med en premade og farmer de andre stakkaranene uten tanke på å vinne siden de tjener mest på at ingen capper og at spillet varer "evig".

Folk farmer sine egne alts for pvpxp. Folk farmer hverandre ved å ta seg selv ut av guildet.

FOlk går ut av guildet for å ganke hemningsløst. Og bad-guy guildene er i sitt ess.

Res pad ganking lønner seg utrolig. Får stadig sinte /tell fra folk som er sinna på oss i guildet fordi vi har tatt oss til rette. Og vi er en av de snille på serveren.

Håper virkelig det kommer fikser på dette relativt raskt.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Forresten (dette er ontopic)... Ble sittende sjokkert og tiltaksløs tilbake, igår, da jeg fant ut at minigames ikke gir ekstra pvpxp for caps, returns eller seiere.

Er så utrloig å se hva som premieres på pvp fronten nå. Exploits, exploits.

Folk hopper bare inn i et capture the skull med en premade og farmer de andre stakkaranene uten tanke på å vinne siden de tjener mest på at ingen capper og at spillet varer "evig".

Folk farmer sine egne alts for pvpxp. Folk farmer hverandre ved å ta seg selv ut av guildet.

FOlk går ut av guildet for å ganke hemningsløst. Og bad-guy guildene er i sitt ess.

Res pad ganking lønner seg utrolig. Får stadig sinte /tell fra folk som er sinna på oss i guildet fordi vi har tatt oss til rette. Og vi er en av de snille på serveren.

Håper virkelig det kommer fikser på dette relativt raskt.

Vi får håpe at endel av dette (forhåpentligvis det meste) blir fikset i del 2 av PvP-patchen.

Pantera

Lenke til kommentar
Så, er det vært å begynne å spille igjen?(dumt spørsmål :p)

Fikk bare så inndelig lyst til å spille AoC i dagtidlig, men er ikke sikker på om jeg skal begynne å fortsette med AoC eller starte med WaR.

Kan nok ikke drive med begge deler, siden jeg burde prioritere stuider :(

Nå har du faktisk friheten til å velge...

Min mening kan være partisk, men etter å ha sett WAR, lest masse osv, så er jeg overbevist om at et spillet kommer jeg neppe til å prøve, akkurat som LOTR Online.

AOC har et ENORMT utviklingspotensiale de neste 2-10 årene, og de har lagt grafikkbaren høyt, høyere enn folk flest takler, men det er i dag. i 2009/2010, når spillet kan nå en merkbar økning, så er PCene mer forberdt. Er ikke så lenge siden 8800 kortene var forbeholdt de rike mener nå jeg. Hvor lang tid vil det ta før 4870(x2) eller GTX280 kortene sine priser er nede i 1000-2000 kroner? Neppe lang tid.

WAR tok noen snarveier frykter jeg, mens AOC har så vidt startet å ta på de mulighetene de kan skape. Jeg skal følge med AOC fremover.

Bare spør AO veteranene om hvor mye det spillet har forandret seg de siste 7 årene....nok!

Kvalitet fremfor kvantitet for min del, også langsiktig.

Korrekt. Om man sammenligner det som er normen i dag, altså WoW, så mangler WoW det AoC har, og omvendt. Tenker da grafisk. Det er utrolig hva WoW har klart å presse ut av sin lille motor, kontra beistet som AoC kjører på. Uansett, Blizzard har skapt en stemning jeg ikke har sett andre steder. Blizzard er perfeksjonister, som en kompis sa, det enkelte spillselskaper sender til release er hva Blizzard ville ansett som en tidlig beta, hver stein i Stormwind er lagt ut med en hensikt, føles det som. Age of Conan har, som du nevnte, et enormt potensiale. Den beste biten med AoC er de første 20 levelene der du har dialog, resten av spillet er befolket med stumme. Da ville det vært bedre, in my opinion, å ikke hatt dialog i det hele tatt.

Uansett, skal bli interessant å følge AoC fremover, mulig jeg skal gi det en sjanse til.

Lenke til kommentar
snakker desverre ikke ut ifra erfaring, men hva jeg har hørt så var vel ikke wow det det er nå, samme som ved release? kommer vel den følelsen om AoC etter hvert også? ( ikke at mans spiller wow selvfølgelig! :p)

Har vært med siden launch, var den første som bestilte WoW i Trondhem! Men, offtopic her ble jeg, sorry. Men følte at WoW var mer ferdig da det kom enn da AoC kom. Uansett så var det ikke FunComs feil at de måtte slippe det så tidlig, det var press fra publishers.

Lenke til kommentar
Har vært med siden launch, var den første som bestilte WoW i Trondhem! Men, offtopic her ble jeg, sorry. Men følte at WoW var mer ferdig da det kom enn da AoC kom. Uansett så var det ikke FunComs feil at de måtte slippe det så tidlig, det var press fra publishers.

Hbvis du spilte wow først på europa releasen så hadde det alerede vert ute i USA i flere månter, hvis ikke et halvt år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...