Gå til innhold

Trenger forslag til en bra bærbar!

olgisen

Anbefalte innlegg

Hei! Er på jakt etter en lett (helst opptil 2,5kg...), men samtidig rask barbær pc. Viktig at den tåler noen Adobe programmer på en gang og andre krevende ting. Skal bruke den i hovedsak i skolesammenheng. Jeg tenkte at prisen kan være opptil ca 8000 - 9000kr, 10 000 på det verste. Så på bl.a Toshiba a300, dell xps 1330 og noen maskiner i hp pavilion serien. Setter stor pris på noen forslag!

Endret av olgisen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan på det varmeste anbefale dells xps m1330

Pc'en er lett og rask, tastaturet er fullstørrelse og en fryd å skrive på. Skjermen er den beste skjermen jeg har sett på en bærbar pc. Ytelsen er også på topp, faktisk ganske så utrolig, med tanke på pc'ens vekt og størrelse. (Dog kan det nevnes at pc'en ikke yter topp 3d-ytelse i spill. Den klarer uten problemer F.E.A.R og Battlefield 2 (sistnevnte går glatt i 1024x768, medium))

Lenke til kommentar

Ja, det var nok veldig flaks ja. Bestilte en M1530 selv 9. september og fikk forventet leveringstid, 26. september. Fikk en mail igår om at leveringstiden var flyttet til 10. oktober. Men idag så kom den til Fase 4 og pakkseddel ble oppført, så får vi håpe at den kommer snart.

Lenke til kommentar
Har hørt om at man får mer for penga hvis man kjøper en toshiba til tilsvarende pris... har kjempelyst på en max 14", men skjønner at da må den være dårligere. vanskelig valg...

har aldri brukt eller prøvd toshiba selv, men jeg har hørt og lest mye negativt om kvaliteten på toshiba produkt. Men som sagt, jeg har ingen erfaring med deres produkter.

EDIT: Dells nye Latitude 14,1" virker veldig robust og er godt speccet...

Endret av Magic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...