MFosse Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei, eg har tenkt å få tak i noen chrome felger til min BMW 318 IS e36 Coüpe ! Men er det noen som vet om noen bra nettsteder fra NORSKE sider eller andre bra sider som dere har god erfaring med? Som er å annbefale ? Samma hvilken pris det er snakk om ! Bare det er kvalitet å til å stole på Endret 18. september 2008 av MFosse Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvis du skal ha kvalitet så må du nok droppe chrome.. Vil annbefale deg å ta noe med polert kant i stedet kanskje, siden cgromefelger ofte "ruster" . Lenke til kommentar
MFosse Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Hvis du skal ha kvalitet så må du nok droppe chrome.. Vil annbefale deg å ta noe med polert kant i stedet kanskje, siden cgromefelger ofte "ruster" . Ok Alu glanspolerte felger i steden ? Eg er bare ute etter Chromme looken !! viss du sjønner For det hadde passet så vannvittig bra på bilen min:) Har du kjennskap til noen sider som er til å stole på? å leverer i Norge? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ville kikket litt etter hva du er mest gira på, så skal jeg hjelpe deg med å spore opp leverandøren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå