syklitengutt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vurderer å gå til innkjøp av en slik en, altså en barbermaskin for intimbarbering. Vil at det skal gå an å justere noe lengde, men også muligheten til å barbere helt glatt. Noen som har noen erfaringer og tips om slike produkter? Takker for svar. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 enig, bruker høvel selv og det funker fint det lage lite frisyre og greier. funkerogså til og korte ned samt glattte helt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ser ikkje heilt for meg korleis ein kan stusse med høvel. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 funker fett det, bare sleng på litt såpe eller noe og grav litt rundt med høvelen, den vil korte ned mye, bit for bit før den når til bunns. slik er det for meg i hvertfall Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Haha. "Grav litt rundt med høvelen". Eg skulle tru det var langt meir praktisk med den klippetingen bakpå barbermaskina, eventuelt ei klippesaks. Blir på same måte som i trynet. Å bruke dei tre rundingane når det er vokse 0.5+ cm er lite praktisk. Då kan ein korte ned med bakenden først og ta resten med rundingane. Endret 17. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Skal jeg bare stusse så bruker jeg en helt vanlig saks. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Philips Body Groom Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Takk for det, den body groom saken er midt i blinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg