Gå til innhold

Geforce eller radeon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9500pro er det beste av de. I vanlig oppløsning uten AA og FSAA vil de yte tilnermet likt. Men om du skrur opp skjermoppløsningen eller tar på AA/FSAA vil radeon kortet trekke kraftig i fra. Dette grunnet at den har en dobbelt så stor minnebus(256bit vs 128). Dette kan gi radeon kortet et lite fortrinn ettersom nyere spill som også krever mer bånbredde kommer ut.

Lenke til kommentar
9500 Pro har ikke 256bits minnebus det har 128 bits

9700 kort og eldre 9500 kort derimot har 256bits minnebus

Ja, du har selvfølgelig rett. Men 8 pipelines har den(som skiller den fra non pro). Er en god ide å kjøpe non pro å mode den, men har hørt rykter om at det ike er så lett å få tak i de lenger. Er det ikke slik at det bare er noen av club3d sine kort eller noe som bruker gammel pcb? Er i allef all ikke garantert om du kjøper 9500 non pro å få den opp i 9800.

Lenke til kommentar

Selfølgelig kjøp ATI! :lol: Mye ser til og med et mye bedre 2d grafikk med en gang man setter det inni maskinen. Holdte på og dette av stolen jeg. Satt det i også plutselig så jeg et mye bedre bildet. Trodde at 2d grafikken så nesten lik ut som på GF kortene men nei. MYE BEDRE!

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for et ATi kort, men dette er selvfølgelig smak og behag...

Før var det største argumentet mot å kjøpe ATi kort, driverne.. men nå er de blitt tilogmed bedre enn nVidia sine drivere så....

btw. Cycl0ps

Tror den der avataren din er :woot: litt stor... Du bør gjøre noe med det, før mod'ene gjør det :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...