Chaos8749 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei, jeg har hørt ett rykte om at det er stopp med skilt på Toyota Supra etter 2006! Er det noen av dere som hvet om dette er sant? håper ikke det. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ikke noe problem å få skilt på supra så lenge det er en Euro Spec. Men er slutt på de som ikke er godkjent i europa som feks Supra fra Japan, Skyline og alle andre biler som selges i Japan og ikke er "TUV godkjent" her hjemme. Feks skal du importere en bil fra Japan så får du ikke godkjent den, selv om det selges samme modell her. Da de er litt forkjellig. At de er høyestyrt har ikke noe å si, da du kan importere fra feks England uten problem, så lenge man bytter lykter. I Sverige får man godkjent både skyline, supra++ men man kan ikke ta de inn i Norge, siden de bilene ikke har "riktig" godkjenning. Endret 17. september 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er som Dennis sier pga. manglende typegodkjenning Nå blir det snart åpent for Skyline R32, R33 og R34 Angående Supra, så har jeg en bekjent som akkurat har tatt inn en nå nylig som det er skilt på (EuroSpec som nevnt over^^) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Man kan vel også importere US-Supra? Men jeg har hørt noe om at det er restriksjoner når det gjlder modifisering osv. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Nå blir det snart åpent for Skyline R32, R33 og R34 virkelig? har du kilde på det? høres ikke ut som den norske stat å tillate noe slikt... Endret 18. september 2008 av stich_it Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 De hadde ikke typegodkjenning grunnet manglende kollisjonstester blant annet. Har et par kompiser som er noen av de som holder på med dette nå Lenke til kommentar
Swe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har et par kompiser som er noen av de som holder på med dette nå Krasjer Skyliner? Høres ut som en dyr og deprimerende hobby :!: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Trur det der Kan desverre ikke komme med en kilde da dette ikke er offentliggjort på ordentlig hvis enda. Det kommer nok ganske snart da Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er en Supra her i by'n som forøvrig ser helt OK ut i teknisk stand, men kjører bare på prøveskilt hele tiden. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er en Supra her i by'n som forøvrig ser helt OK ut i teknisk stand, men kjører bare på prøveskilt hele tiden. Mange JDM-biler på prøveskilt runt omkring. Man får jo ganske mange prøveskilt for engangsavgiften da. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har et par kompiser som er noen av de som holder på med dette nå Millionærerer de da, eller jobber de for Nissan / SFOOR? Koster noen kroner å gjennomføre en kollisjonstest, såvidt jeg veit. Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 De hadde ikke typegodkjenning grunnet manglende kollisjonstester blant annet. Har et par kompiser som er noen av de som holder på med dette nå Må de ikke bruke originale og helt nye skyliner for å utføre kræsjtester? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det vet jeg desverre lite om, men tror ikke de må være nye Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det vet jeg desverre lite om, men tror ikke de må være nye Håper de får dette til da^^ Men den nye Skylinen kan vel registreres? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ny skyline? er vel sluttet å lage skyline vel? siste var vel den R34 modellen. Men den nye Nissan GT-R skal selges i europa så vidt jeg vet og burde ikke være noe problem å få skilter på i Norge Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fullt mulig å få skilt på GT-R ja (Også kalt R35 GT-R) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er vel ingen som er gale nok til å gjøre det uansett... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke med den syke prisen på avgifter nei. Synd. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tar nok ikke så lang tid før den første er registrert i Norge. Jeg vet om et par som kommer i løpet av høsten, og begge skal visstnok registreres. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hørt rykter om at Bjørnstad Bil skal registrere den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå